جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

کارخانه‌های فارس اسپانسر تیم‌های پایتخت!/چرا فارس قُطب هندبال نباشد؟

رئیس هیات هندبال فارس با انتقاد از عدم‌حمایت مالی برخی کارخانه‌های فارس از تیم‌های استان گفت: با وجود تیم‌های خوب در استان، برخی ترجیح می‌دهند که حامی تیم‌های پایتخت باشند!…

رئیس هیات هندبال فارس با انتقاد از عدم‌حمایت مالی برخی کارخانه‌های فارس از تیم‌های استان گفت: با وجود تیم‌های خوب در استان، برخی ترجیح می‌دهند که حامی تیم‌های پایتخت باشند! به گزارش میلاد لارستان به نقل از فارس، علیرضا پاکدل  اظهار داشت: همان‌طور که خوزستان را با فوتبال و مازندران را با کشتی می‌شناسند، هیچ ایرادی ندارد که استان فارس را نیز با هندبال بشناسند چراکه استعدادهای بسیاری در این استان وجود دارد که می‌تواند قطب کشور در این رشته باشد.

وی با اشاره به موفقیت‌های تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان و شهدای کازرون و حضور این ۲ تیم در بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: امسال ۲ نماینده هندبال ایران در رقابت‌های آسیایی از استان فارس است و همین موفقیت‌ها باعث شده ۲ سال پی‌درپی هیات هندبال فارس در کشور به‌عنوان هیات برتر معرفی شود.

این مقام مسؤول همچنین گفت: داشتن ۳۰ بازیکن ملی‌پوش در رده‌های مختلف تیم ملی هندبال خود نشانی از انقلابی در این رشته در استان فارس است که در یک برنامه ۴ ساله تدوین‌شده بود و سال دوم نتیجه داد.

پاکدل با تأکید بر اینکه موفقیت‌های هندبال فارس یک‌روزه حاصل نشده است، گفت: روزگاری اگر با اختلاف ۱۰ گل از تیم سپاهان اصفهان می‌باختیم، این را برای خود و استان فارس یک موفقیت می‌دانستیم اما امروز قدرت هندبال استان به‌جایی رسیده که تنها سال گذشته ۹ بار تیم‌های مختلف سپاهان را در رده‌های گوناگون شکست داده‌ایم.

وی همچنین گفت: سال ۹۱تیم هندبال بانوان را به شهرستان سبزوار فروختیم و ۱۱بازیکن این تیم از استان کوچ کردند که یک خلاء بزرگ ایجاد شد اما به لطف خدا و حمایت اداره کل ورزش و جوانان با برنامه ۴ساله، نه تنها این خلاء پرشد بلکه امروز تیم‌های مختلف استان در رقابت‌های کشوری حضور دارند.

*حمایت از تیم‌های پایتخت نه استان!

پاکدل با انتقاد از برخی مدیران کارخانه‌های فارس که اسپانسر تیم‌های خارج از استان شده و تبلیغات خود را با رقم های میلیاردی بر پیراهن بازیکنان این تیم ها انجام می دهند، نیز گفت: با وجود اینکه تیم‌های ارزنده‌ای در استان فارس در رشته‌های گوناگون وجود دارد، گاهی کارخانه‌های ما حمایت مالی خود را از تیم‌های پایتخت انجام می‌دهند که واقعاً جای تعجب دارد، آن‌هم در شرایطی که در همین رشته هندبال، استان فارس حرف نخست را می‌زند.

وی همچنین گفت: اگر اداره امور مالیاتی کمک می کرد، بسیاری از کارخانه ها از طریق بخشش مالیات و یا ۲۷صدم درصد از ارزش افزوده که طبق قانون باید به ورزش اختصاص یابد، می‌توانستند اسپانسر تیم‌های ورزشی باشند به طوری که با کمک ۵۰میلیونی یکی از همین کارخانه‌ها هندبال بانوان ما به لیگ آمد اما متاسفانه دیگر همکاری نکردند.

رئیس هیات هندبال استان فارس در پایان نیز گفت: از مسؤولان استان و حامیان مالی تیم‌های ورزشی انتظار داریم که ۲ تیم هندبال کازرون و شهید چمران لارستان را در رقابت‌های آسیایی حمایت کنند تا این تیم‌ها افتخاری دیگر نصیب استان و کشور کنند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۷:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین