شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

فارس همچنان در صدر تصادفات کشور

فارس با ۴۸۳ کشته در ۴ ماه نخست امسال، همچنان در صدر تصادفات کشور است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، اداره کل روابط عمومی…

فارس با ۴۸۳ کشته در ۴ ماه نخست امسال، همچنان در صدر تصادفات کشور است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، اداره کل روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: فارس با ۴۸۳، تهران با ۳۹۹ و خراسان رضوی با ۳۷۷ کشته استان‌های دارای بیشترین تلفات حوادث رانندگی در این مدت بوده اند.

همچنین استان‌های ایلام با ۴۶، کهگیلویه و بویراحمد با ۷۳ و یزد با ۷۴ کشته، کمترین میزان تلفات را در بین استان‌های کشور در این بازه زمانی داشته اند.

بر اساس آمارها، ۴ هزار و ۲۸۱ نفر از تلفات تصادفات چهار ماهه نخست امسال را مردان و هزار و ۲۱۶ نفر را نیز زنان تشکیل داده اند.

در این مدت ۵ هزار و ۴۹۷ نفر در حوادث رانندگی کشور جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه پارسال (۵ هزار و ۳۶۲ نفر) ۲ و نیم درصد درصد رشد داشته است

از ۵ هزار و ۴۹۷ کشته تصادفات چهار ماهه، ۳ هزار و ۶۸۵ نفر در حوادث برون شهری، هزار و ۴۰۰ نفر در حوادث درون شهری، ۴۰۹ نفر در حوادث جاده‌های روستایی بوده و محل فوت ۳ نفر نیز نامعلوم گزارش شده است.

در این مدت ۱۲۳ هزار و ۳۰۲ نفر به علت مصدومیت ناشی از تصادفات به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده اند که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه پارسال (۱۱۴ هزار و ۲۷۳ نفر) ۷ و ۹ دهم درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین