جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

از خادمان حسینی در حرم امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین(ع) لارستان تجلیل می شود

رئیس هیئت‌امنای امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) لارستان گفت: اولین همایش تجلیل از خادمین حسینی امامزاده میرعلی‌بن الحسین‌(ع) لارستان برگزار می‌شود. به گزارش میلاد لارستان سیدیعقوب مصطفوی، رئیس هیئت‌امنای امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع)…

رئیس هیئت‌امنای امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) لارستان گفت: اولین همایش تجلیل از خادمین حسینی امامزاده میرعلی‌بن الحسین‌(ع) لارستان برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان سیدیعقوب مصطفوی، رئیس هیئت‌امنای امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) لارستان امروز، ۱۳ شهریورماه از برگزاری اولین همایش تجلیل از خادمین حسینی این حرم مطهر خبر داد و گفت: تاریخ برگزاری این همایش جمعه، ۱۶ شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشا و با حضور امام‌جمعه و همچنین مسئولان اداره اوقاف و امور خیریه و مسئولان شهرستانی است.

وی گفت: در این برنامه و با سخنرانی امام‌جمعه و شعرخوانی پیرامون شخصیت امام حسین(ع)، به پیشواز ماه محرم می‌رویم و از خادمان آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) که در سال گذشته در برنامه‌های مختلف، یاور خدمت‌رسانی به زائران بوده‌اند تجلیل می‌شود.

مدیر داخلی این امامزاده اظهار كرد: در این همایش از زحمات حجت‌الاسلام واعظ به‌ عنوان سخنران حرم مطهر و مداحانی که در مراسم‌های مختلف ملی و مذهبی کمک شایانی به بهتر برگزار شدن برنامه‌ها می‌کنند، تقدیر ویژه به عمل خواهد آمد.

رئیس هیئت‌امنای امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) لارستان بیان کرد: تجلیل از گروه‌های هنری و تعزیه نیز از دیگر برنامه‌های این همایش است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین