شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

ابهامات درخصوص اداره کل راه و شهرسازی لارستان شفاف سازی شود

امام جمعه لارستان گفت: در خصوص اداره کل راه و شهرسازی لارستان ابهاماتی به وجود آمده که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه لارستان قول پیگیری دادند…

امام جمعه لارستان گفت: در خصوص اداره کل راه و شهرسازی لارستان ابهاماتی به وجود آمده که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه لارستان قول پیگیری دادند و در این مورد به زودی بین مردم شفاف سازی خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به دیدار اخیر اعضای شورای خبرگان با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: انسجام و اتحاد ملی و حمایت مردم از دولت لازم است  زیرا کشور در برهه بسیار حساسی در انقلاب اسلامی قرار دارد.

وی با اذعان به اینکه این به معنای قوی تر بودن دشمن نسبت به گذشته نیست بلکه اگر ترامپ را در مقابل ریگان و دشمنی های انها قرار دهیم بسیار ضعیف تر نیز هستند افزود: حساسیت از این جهت است که شعار و راه جمهوری اسلامی متفاوت از دیگر کشورهاست.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه نظام سرمایه داری ریشه در شهوت دارد اما نظام اسلامی با شعار اصالت نفس ریشه در فطرت ها دارد که این مورد در قرآن نیز بیان شده است، تصریح کرد: مسئولین ارشد آمریکایی نیز بر این باورند که تنها انقلابی که از گذشته باقی مانده است انقلاب جمهوری اسلامی ایران است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه حتی انقلاب چین نیز دارای اقتصادی لیبرال است و توانسته اند که در هسته آن رخنه کنند، ادامه داد: امروز مسئله شهوت برای دشمنان دارای عمل انجام نشده ای نیست و آنها هر نوع شهوتی را در مقاطع مختلف تجربه کرده اند.

وی با بیان اینکه انها از حقیقت فطری انسان که ذات مقدس خداوند است دور شده اند، یادآور شد: همه فشارها و بدبختی های آمریکا بخاطر همین مسائل است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب جنگ امروز را اقتصادی دانسته اند، خاطر نشان کرد: دشمنان فشارهای همه جانبه ای به راه انداخته اند.

وی با هشدار نسبت به اینکه دشمنان جنگ دیگری در کنار جنگ اقتصادی در جریان است و آن هم جریان رسانه ای است، گفت: جنگ رسانه ای و ایجاد شایعات از گذشته نیز وجود داشته است به طوری که در جنگ صفین و صلح امام حسن(ع) نیز معاویه با استفاده از جنگ رسانه ای و ایجاد شایعه سازی موفق شد در مقطعی بر امام علی(ع) و امام حسن(ع) چیره شود.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه در واقع جنگ رسانه ای از قدیم تا بحال وجود دارد  و الان ابزار آن فرق کرده است، افزود: امروز از طریق رادیو و تلویزیون و رسانه و شبکه های مجازی سعی دارند با ایجاد شایعه در بین مردم نفوذ کنند.

وی با بیان اینکه مهمترین محورهای عملیات رسانه ای دشمن بالغ بر ۲۰ مورد است، تصریح کرد: اولین کاری که آنها به دنبال آن هستند حمله به رهبر معظم انقلاب است و میخواهند مشکلات را به گردن ایشان بیاندازند.

نماینده ولی فقیه در لارستان ادامه داد: در قرآن بر وجود ولایت در بین مردم تاکید شده است و گفته شده تا موقعی که ولایت در بین مردم وجود دارد دشمن هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد.

این مسئول بیان کرد: درد دشمنان این است که با نظام های مستقل مانند ایران و روسیه مشکل دارند و با کشوری که حاضر به برده بودن در مقابل آنها هستند کاری ندارند.

وی با اشاره به اینکه محور دیگر کاری آنها میخواهند با ایجاد تحریم ها بر کشور ایران آزدی را زیر سوال ببرند، یادآور شد: آنها می خواهند نشان دهند که با ایجاد تحریم وضعیت معیشتی مردم بدتر خواهد شد در حالیکه خود آنها در دادگاه لاهه در معرض محکوم شدن هستند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه دشمنان بر روی گران شدن ارز مانور می دهند تا وضعیت بدی را برای ایران نشان دهند، خاطر نشان کرد: در بخش بین المللی دشمنان شایعه کردند که ایران موشک های خود را به عراق صادر می کند. در واقع آنها با شایعه پراکنی می خواهند عراق که بزرگترین وارد کننده کالاهای ایرانی است و سالانه ۸ میلیارددلار از ایران به این کشور کالا صادر می شود را به دشمنی با ما وا دارد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در روزنامه الشرق الاوسط برای تحریک عراقی ها تیتر زدند که در ایام اربعین ایرانیان زنان عراقی را به اسیری می گیرند و روزنامه های داخلی نیز تیتر زدند که جوانان عراقی در مشهد به کارهای مختلف دست زده اند، تصریح کرد: در شایعه ای دیگر برای تحریک کردن مردم عراق به مردم بصره گفتند که ایرانیان اب را بر شما بسته اند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان می خواهند با ایجاد تفرقه صادرات ایران متوقف شود و جوانان ما بیکار شوند، تأکید کرد: این موارد میطلبد که ما نیز هشارتر و بیدارتر باشیم چرا که آنها می دانند که با وارد شدن به محرم روح فطرت در بین مردم بیدار می شود و شعارهای سیدالشهدا بین مردم بیان می شود در نتیجه می خواستند تا قبل از محرم نقشه های خود را عملی کنند.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه دشمن به شدت در تلاش است که به هر نحوی میتواند در بین مردم رسوخ کند، یادآور شد: یکی دیگر از محورهای بین المللی آمریکا این است ترامپ در آستانه انتخابات کنگره میخواهد خود را قهرمان نشان دهد در نتیجه در مورد مذاکره با ایران صحبت می کند. ترامپ میداند با این اوضاع شکست خواهد خورد. عزت ما به جایی رسیده است که پیروزی ترامپ به مذاکره با ایران وابسته است.

وی با بیان اینکه دختران ما پس از فراغت از دبیرستان اغلب به دانشگاه فرستاده می شوند اما دیده می شود پس از فارغ التحصیلی بدلایل مختلف موفق به رفتن بر سر کار نمی شوند، تصریح کرد: در لارستان حوزه علمیه خواهران راه افتاده است که دارای امکانات بسیار خوبی است که با کمک خیرین و دولت فراهم شده است و توقع می رود مردم شهرستان دختران خود را به سمت تحصیل در حوزه علمیه سوق دهند که اگر حتی به سر کار نروند میتوانند مادران و همسران خوبی در جامعه باشند.

امام جمعه لارستان اضافه کرد: در خصوص اداره کل راه و شهرسازی لارستان ابهاماتی به وجود آمده که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه لارستان قول پیگیری دادند و در این مورد به زودی بین مردم شفاف سازی خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۷:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ابهامات درخصوص اداره کل راه و شهرسازی لارستان شفاف سازی شود”

  1. سارا گفت:

    از مسوولين امر ميخواهيم در خصوص احقاق حق لارستان در اين زمينه تلاش کنند ،نه اينکه به مردم به هر طريقي بقبولانند که اين طرح درسته و هر چه هم از بالا گفتند بگويند درسته

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین