جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

برپایی نمایشگاه هنرهای دستی در «بلغان»

نمایشگاه هنر های دستی رنگین کمان در بلغان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، نمایشگاه هنر های دستی رنگین کمان شرفا از ۱۶ شهریور در…

نمایشگاه هنر های دستی رنگین کمان در بلغان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، نمایشگاه هنر های دستی رنگین کمان شرفا از ۱۶ شهریور در دبستان سید قطب بلغان آغاز و تا دوشنبه ۱۹ شهریور هر روز عصر ها دایر است.

در این نمایشگاه آثار هنر آموزان بلغان و روستاهای کاریان، احمد محمودی، لاغران، چغان، هود و خورده دره در موضوعات تابلو رنگ، گچ پاستل، سیاه قلم، معرق ساقه گندم، ویترای ، نقاشی روی پارچه، خیاطی، قلاب بافی، شمع دوری، روبان دوزی و…به نمایش گذاشته می شود.

شهین رجایی که خود تحصیلکرده هنر و از مدرسین کلاس های هنری است در این باره گفت: هدف از برگزاری درمعرض دید قرار دادن آثار هنرجویان و تقویت همبستگی بین روستاهاست.

وی در مورد فروش آثار افزود: هنوز موضوع فروش به خوبی جا نیفتاده است اما بخشی از در آمد آثاری که به فروش می رود نیز به صندوق مهر و کمک به مدارس و خرید لوازم التحریر دانش آموزان اختصاص داده می شود.

رجایی افزود در این نمایشگاه بالغ بر ۱۰۰ آثار از هنرآموزان به نمایشگاه گذاشته شده است.

وی در پایان شرکت بانوان در کلاس های هنری را علاوه بر شکوفایی استعداد، در کاهش بیماری های روحی از جمله افسردگی بسیار مناسب دانست و گفت: علاقه مندان از سن ۸ سالگی به بعد می توانند دراین کلاس ها شرکت کنند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین