شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

سفر بانوان لارستانی به مشهد؛اندیشه برد پیش از مسابقات آسیایی

بانوان هندبالیست لارستانی برای انجام مسابقه با طرقبه شاندیز راهی مشهد شدند. به گزارش میلاد لارستان در ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور در روز جمعه ۲۳شهریورماه ۹۷، در…

بانوان هندبالیست لارستانی برای انجام مسابقه با طرقبه شاندیز راهی مشهد شدند.

به گزارش میلاد لارستان در ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور در روز جمعه ۲۳شهریورماه ۹۷، در شهرهای مختلف ۴ دیدار برگزار خواهد شد.

در نخستین بازی هفته سوم این رقابت ها تیم ذوب آهن اصفهان میزبان تأسیسات دریایی تهران خواهد بود. تیم ذوب آهن که تا اینجای رقابت ها موفق به کسب برد نشده است، تلاش می کند تا با استفاده از امتیاز میزبانی حریف خود را شکست دهد.

دیگر بازی این هفته میان تیم های هیات هندبال البرز و پتروآموت پویا بوشهر برگزار خواهد شد. این ۲ تیم بدون امتیاز در رده های هفتم و هشتم جدول جای دارند و به همین دلیل برای فرار از قعرجدول محکوم به پیروزی در این بازی هستند.

در ادامه این بازی ها، تیم نفت و گاز گچساران میزبان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان است. تا پایان هفته دوم هر یک از این تیم ها با کسب یک پیروزی و یک شکست و با بدست آوردن ۲ امتیاز در رده های سوم و چهارم جدول ایستاده اند.

در بازی پایانی این هفته، تیم اشتادسازه طرقبه شاندیز مشهد از تیم صدرنشین شهید چمران لارستان میزبانی خواهد کرد. تیم تازه لیگ برتری شده طرقبه کار سختی را برابر تیم لارستان خواهد داشت و از طرفی بانوان هندبالیست شهید چمران لارستان که ۲ بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سرگذاشته اند، می کوشند تا با کسب پیروزی در این بازی با روحیه ای مضاعف به مسابقات آسیایی اعزام شوند.

تیم شهید چمران لارستان پس از برگزاری مسابقه هفته سوم مقابل اشتاد سازه خراسان رضوی، اردوی یک هفته‌ای خود را به میزبانی تهران برپا خواهد کرد و هشتم مهرماه به مسابقات هندبال بانوان جام باشگاه‌های آسیا اعزام می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور با حضور ۸ تیم شهید چمران لارستان، تاسیسات دریایی تهران، نفت و گاز گچساران، هیأت هندبال البرز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پتروآموت پویا بوشهر، اشتادسازه طرقبه شاندیز مشهد و ذوب آهن اصفهان از روز جمعه ۹ شهریورماه جاری آغاز شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین