سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

هفته چهارم شهريور ماه 1388 -شماره 579 (ضرورت مراقبت در ادارات و ارگان‌ها)

اين مسأله يك جريان كاملاً طبيعي است كه هر اداره يا ارگاني كه بيشتر احساس مراقبت از خويشتن نمايد در انجام فعاليت بهتر و در تكريم ارباب رجوع بيشتر مي‌كوشد…

اين مسأله يك جريان كاملاً طبيعي است كه هر اداره يا ارگاني كه بيشتر احساس مراقبت از خويشتن نمايد در انجام فعاليت بهتر و در تكريم ارباب رجوع بيشتر مي‌كوشد تا رضايت عمومي را به عنوان يك پشتوانه قوي به همراه داشته باشد و هر اداره يا ارگاني كه كمتر زير نگين باشد مسئول مربوطه خود را موظف به پاسخ‌گويي در همه زمان‌ها نمي‌داند به همين خاطر واحدهاي ستادي مثل فرمانداري بايد خود را بيشتر در مراقبت از ادارات موظف بداند.
نگارنده كاري به شب‌نامه هاي پخش شده عليه شهرداري ندارد و از صحت و سقم آن مطلع نيست و در صورت صحت آن مسئولين ذيربط پاسخگو باشند اما اين نكته تلنگري است كه حواس‌ها بهتر و دقيق‌تر جمع شود و نقطه ضعف‌ها به حداقل برسد اداراتي كه با بهداشت مردم و جامعه يا اموال و آذوقه آنها سر و كار دارند بيشتر مراقب باشند.
ارگان‌ها  يا اداراتي كه با پول گرفتن و پول دادن سر و كار دارند زياد مراقب باشند از مواضع تهمت بپرهيزند و كاري كه تهمت‌آفرين مي‌شود مرتكب نشوند.
مسئولين ادارات مراقب كارمندانشان باشند اجازه ندهند خلاف ضابطه عملي مرتكب شوند و با دقت كافي اگر گرفتن رشوه‌اي در كسي سراغ دارند سخت جلوگيري نمايند.
نگارنده قصد اتهام به هيچ اداره‌ و ارگاني ندارد فقط از باب توجه و تنبه مي گويد زيرا نمي‌خواهد با خلاف يك يا چند كارمند اسباب شادي دشمن و دلخوري دوست فراهم آيد.
فرمانداري در انتخاب مسئولين ادارات و ارگان ها دقت لازم نمايد و از نيروهاي خبير متدين ، آگاه، متعهد و متخصص و خداترس استفاده كنند تا در انجام خدمت به مردم سعي بيشتري نمايند و مشكلات به حداقل برسد.
دوباره تكرار مي‌گردد كه مطالب به عنوان يك هشدار و تنبه اعلام مي‌گردد كه پيشگيري باشد و به درمان نياز نيفتد.

مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین