پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

افتتاح دبيرستان “راه برتر” در لار همزمان با آغاز سال تحصيلي

 طي مراسمي در روز اول مهرماه  و با  حضورمعاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه موقت، مدیریت آموزش پرورش لار ، شهردار و نماینده شورای شهر و رئيس مجتمع…

 طي مراسمي در روز اول مهرماه  و با  حضورمعاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه موقت، مدیریت آموزش پرورش لار ، شهردار و نماینده شورای شهر و رئيس مجتمع آموزش عالي لارستان، برخي مسئولين و معتمدين دبیرستان غیر دولتي راه برتر افتتاح گردید.

به گزارشش ميلاد  لارستان در ابتدای مراسم معصومی نژاد موسس اين مرکز آموزشي ضمن اشاره به اهمیت وجود دبیرستان غیر دولتی نوبت دوم(متوسطه نظری) در شهرستان و نقش حساس این مقطع در موفقیت دانش آموزان در کنکور، کلياتي راجع به مدرسه و نحوه پیش برد فعالیت های مرکز ارائه نموده و ضمن تشکر از زحمات مسئولين خواستار حمایت همه جانبه آنان شد. وی با اشاره به این که این مدرسه برای نخستین بار با محوریت بکار گیری نخبگان شهر و مشاوران آموزشی خبره سعی در تقویت سیستم آموزشی متوسطه دوم دارد ابراز امیدواری کرد که مدرسه به عنوان بازوی کمکی آموزش و پرورش لار فعالیت نماید.

در ادامه حسني فرماندار ویژه لارستان با بیان اهمیت تعلیم و تعلم در ایجاد افقی روشن گفت: ایجاد فضای آموزشی در کشور با نگاه علم آموزی و بنیان کردن علم محوری یکی از دغدغه های مسئولین است. وی ضمن اشاره به صحبت های موسس دبیرستان مبنی بر اولویت نداشتن نگاه اقتصادی در مراکز آموزشی و تاکید مجدد بر لزوم حفظ کیفیت در جهت ادامه برترین راه برای تقویت علم آموزی در جهت توسعه شهر برای کادر مدرسه آرزوی موفقیت کرد و خواستار حمایت هر چه بیشتر اداره آموزش و برورش از فعالان بخش خصوصی در حوزه آموزش شد.

همچنین  اسماعیلی مدير آموزش و پرورش لارستان نيز ضمن تشکر ازتلاشهای موسس دبیرستان و مدیریت مرکز بر ادامه حمایت ها از بخش خصوصی در امر آموزش تاکید نمود.
در ادامه مسئولین حاضر از کلاس ها، مجموعه آزمایشگاه، کتابخانه و نمازخانه بازدید به عمل آوردند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین