پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مجموعه “صیاد دلها” گروه طاها لارستان از نمایی دیگر؛‌+ روند ساخت

سرپرست گروه سرود «طاها» لارستان  با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه از روند ساخت قطعه «صیاد دل‌ها» از آلبوم موسیقی«بزرگ‌راه» سخن گفت. احسان تابنده با اشاره به روند ساخت قطعه…

سرپرست گروه سرود «طاها» لارستان  با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه از روند ساخت قطعه «صیاد دل‌ها» از آلبوم موسیقی«بزرگ‌راه» سخن گفت. احسان تابنده با اشاره به روند ساخت قطعه «صیاد دل‌ها» در آلبوم «بزرگ‌راه» توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که از چندی پیش از سوی مرکز موسیقی «مأوا» صورت گرفت، قرار بر این بود که هر یک از قطعات آلبوم سرود «بزرگ راه» که به موضوع فرماندهان شهید دفاع مقدس اختصاص دارد توسط یکی از گروه‌های سرود منتخب شهرها و استان‌های کشور تولید شده و در قالب یک بسته واحد به مخاطبان ارائه شود. در موضوع شهید صیادشیرازی هم ماموریت تولید یک قطعه به گروه سرود «طاها» واگذار شد که ما نیز پس از انجام کارهای پیش تولید قطعه «صیاد دل‌ها» را برای این آلبوم آماده و بخش نمایشی آن را نیز در روز رونمایی آلبوم اجرا کردیم.

به گزارش میلادلارستان به نقل از مهر  وی ادامه داد: گروه سرود «طاها»حدود چهارسال است که با در نظرگرفتن مبانی ارزشمند انقلاب اسلامی‌ و هشت سال دفاع مقدس فعالیت‌های خود را آغاز کرده و طی این مدت نیز در همکاری با کارگردانان و موسسات مختلف در نماهنگ‌های مختلفی چون «حریم تا حرم»، «آسمان هشتم» و «قرارمن» حضور داشته است. ما امروز مفتخریم که در راستای همین فعالیت‌ها کارهایی را تولید می‌کنیم که دربرگیرنده فضای انقلاب اسلامی‌، دفاع مقدس، مضامین مذهبی و شهدای مدافع حرم بوده که هریک از آثار نیز با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است. ما این افتخار را داریم که به عنوان گروه سرود شاخص در برنامه‌های آستان قدس رضوی نیز حضور پیدا کرده و به اجرای برنامه می‌پردازیم.

سرپرست گروه سرود«طاها» در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های این مجموعه موسیقایی در هفته دفاع مقدس اضافه کرد: سرود یکی از اشکال هنر موسیقی است که در آن کار گروهی حرف اول را می‌زند. اتفاقا هدف ما هم همین است که با استفاده از این کارگروهی و منسجم بتوانیم مفاهیم ارزشمند انقلاب اسلامی‌ و دفاع مقدس را به مخاطبان ارائه دهیم. سرود هنری برگرفته از یک فضای تیمی‌ است که باید در خدمت اهداف و رسالت‌های مفاهیم ارزشمندی باشد. گروه سرود «طاها» نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که در این راه گام‌های موثری را بردارد.

آیین رونمایی آلبوم سرود «بزرگ راه» به آهنگسازی سجاد چوگان باز، سینا پارسیان و احسان جوادی با محوریت شخصیت فرماندهان شهید دفاع مقدس دوشنبه نوزدهم شهریور در تالار وحدت تهران برگزار شد. آلبوم سرود «بزرگ‌راه» متشکل از قطعات سرود و همخوانی درباره سرداران شهید همّت، بروجردی، شهید زین‌الدین، برونسی، باقری، باکری، خرّازی، طهرانی مقدّم، چمران، صیّاد شیرازی است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین