چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مسابقه تلويزيونى همآهنگ با حضور گروه طاها از لارستـان به بخش استودیو رسید+آنونس

مسابقه تلويزيونى همآهنگ با حضور گروه طاها از لارستـان به بخش استودیو رسید برنامه استعدادیابی همآهنگ با حضور سیما تیرانداز، علی لهراسبی، بهزاد عبدی، محمدمهدی سیار و امیریل ارجمند، بخش…

مسابقه تلويزيونى همآهنگ با حضور گروه طاها از لارستـان به بخش استودیو رسید

برنامه استعدادیابی همآهنگ با حضور سیما تیرانداز، علی لهراسبی، بهزاد عبدی، محمدمهدی سیار و امیریل ارجمند، بخش استودیویی خود را آغاز می‌کند.

احسان تابنده مدير گروه هنرى طاها لارستـان كه با اين گروه هنرى موفق در اين برنامه حضور دارد در گفتگويى با میلاد لارستـان گفت : همآهنگ آوردگاه استعدادهای جمعی‌ست، که بر گرفته از حکایت سیمرغ عطار، به کشف توان و خلاقیت گروه‌های موسیقی از پهنای این پهنه‌ی پر گُهر پرداخته است.

وى تصريح كرد : در یک‌سال‌ونیم گذشته گروه‌های سرود در کشور شناسایی و بیش از ۸۰۰ گروه سرود پس از دریافت آثار ارزیابی شدند که در نهایت گروه‌های برگزیده در سراسر کشور برای مرحله مقدماتی انتخاب شدند و رقابت خود را در قالب کارناوال کشوری در چند استان آغاز کردند.

تابنده اظهار داشت : ٣٦ گروه‌ برتر مرحله مقدماتی، مجوز حضور در استودیو همآهنگ را كسب نمودند كه گروه طاها از لارستـان به عنوان سفير هنر سرود لارستـان و‌ جنوب کشور در این مرحله با ديگر گروه ها به رقابت خواهد پرداخت.

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۴:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین