پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پیروزی شهید چمران لارستان مقابل نماینده هند

در دومین روز از مسابقات بانوان باشگاه‌های آسیا تیم شهید چمران لارستان مقابل تی اسپرت هند با نتیجه ٣١ بر ١٤ به پیروزی رسید. به گزارش ميلادلارستان تیم لارستان که…

در دومین روز از مسابقات بانوان باشگاه‌های آسیا تیم شهید چمران لارستان مقابل تی اسپرت هند با نتیجه ٣١ بر ١٤ به پیروزی رسید.

به گزارش ميلادلارستان تیم لارستان که نخستین دیدار خود را مقابل کایسار قزاقستان واگذار کرده بود فردا استراحت دارد و شنبه ١٤ مهر ماه در سومین دیدار خود به مصاف دیگر نماینده قزاقستان آلماتی می‌رود.

سیران احمدی، نوریه عباسی، شیدا فلاحی، رویا نوروزی، زهرا فقیهی، زهرا شوری، ساناز رجبی، زهرا داد اللهی، شقایق باقری، مژگان قهرمانی، فاطمه السادات موسوی، راضیه جانباز، فاطمه خلیلی بهفر، مریم یوسفی، مینا وطن پرست و مریم کاراندی اعضای تیم شهید چمران لارستان را تشکیل می دهند.
همچنین، فاطمه کاملی به عنوان سرپرست، نشمین شافعیان و معصومه بذرکار به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی این تیم را همراهی می کنند.

در سومین دوره رقابت های هندبال بانوان جام باشگاه های آسیا که هم اینک در قزاقستان در حال برگزاری است، تیم های شهید چمران ایران، ازبکستان، هند و همچنین آلماتی، کایسا و آستانا هر سه از کشور میزبان در این مسابقه ها حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین