یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

هندبالیست‌های لارستانی در اندیشه کسب مقام چهارم

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان برای کسب مقام چهارم بازی‌های آسیایی باید تیم «آستانا» قزاقستان را از پیش‌رو بردارد. به گزارش میلاد لارستان، تیم هندبال شهیدچمران لارستان عصر روز…

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان برای کسب مقام چهارم بازی‌های آسیایی باید تیم «آستانا» قزاقستان را از پیش‌رو بردارد.

به گزارش میلاد لارستان، تیم هندبال شهیدچمران لارستان عصر روز سه شنبه ۱۷ مهر در آخرین رقابت خود در جام باشگاه‌های آسیا به مصاف تیم مدعی و قدرتمند «آستانا» قزاقستان می‌رود.

این مسابقه که آخرین و پنجمین رقابت برای تنها نماینده کشورمان است از اهمیت به سزایی برخوردار است و کسب پیروزی در این بازی می‌تواند جایگاه چهارم این تیم را تثبیت کند.

هندبالیست‌های لارستانی در ۴ بازی گذشته خود صاحب یک پیروزی و ۳ باخت شده‌اند. سومین دوره مسابقات هندبال بانوان باشگاه‌های آسیا با حضور ۶ تیم به میزبانی کشور قزاقستان در حال برگزاری است.

به گزارش میلاد لارستان در ۲ دوره گذشته بازی‌های آسیایی هندبال تیم‌های شهرداری سنندج و شهید چمران لارستان، به ترتیب در دور نخست و دوم توانسته‌اند مقام‌های پنجم و چهارم آسیا را از آن خود کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین