جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

مابه‌تفاوت هزینه ثبت‌نام پس از اربعین پرداخت می‌شود

رئیس حج و زیارت استان فارس با اشاره به صدور روزانه ویزا در این استان گفت: تاکنون ۱۷ هزار ویزای اربعین برای زائران استان فارس صادر شده است. به گزارش…

رئیس حج و زیارت استان فارس با اشاره به صدور روزانه ویزا در این استان گفت: تاکنون ۱۷ هزار ویزای اربعین برای زائران استان فارس صادر شده است.

به گزارش میلاد لارستان علیرضا زینلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تاکنون ۴۰ هزار نفر پیش ثبت‌نام در استان فارس انجام شده و با راه‌اندازی کنسولگری در شیراز تا این لحظه برای ۱۷ هزار نفر ویزا صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه کنسولگری در شیراز راه‌اندازی شده است، گفت: صدور ویزا به صورت لحظه‌ای در حال انجام است و مردم نگرانی بابت صدور ویزا نداشته باشند.

مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به استقرار ۱۵۰ دفتر خدمات زیارتی برای ثبت نام افزود: از مردم تقاضا می‌شود تنها به دفاتر مجازی که اسامی آنها در سایت حج و زیارت قید شده مراجعه کنند.

زینلی با تاکید بر اینکه مردم از طریق دفاتر مجاز اقدام به ثبت نام کنند، بیان کرد: مردم هیچ گونه وجهی غیر از هزینه اعلام شده، پرداخت نکنند و این میزان نیز به صورت نقدی دریافت نمی‌شود.

وی با اشاره به تغییر قیمت ثبت‌نام اربعین عنوان کرد: قیمت اعلام شده ۲۳۴ هزار و ۷۷۵ تومان است و کسانی که با نرخ قبل ثبت‌نام کردند مابه‌تفاوت آن از پس از اربعین به همان شماره کارتی که ثبت نام کردند، برگشت داده می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۶:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین