شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 44

«کورده» مقصد دهمین سفر کاروان سفیران نور لارستان

«کورده» مقصد دهمین سفر کاروان سفیران نور لارستان بود. به گزارش میلاد لارستان، این برنامه به همت حوزه ی علمیه علی بن ابیطالب و همکاری مرکزآموزش آموزش امام جعفرصادق ع…

«کورده» مقصد دهمین سفر کاروان سفیران نور لارستان بود.
به گزارش میلاد لارستان، این برنامه به همت حوزه ی علمیه علی بن ابیطالب و همکاری مرکزآموزش آموزش امام جعفرصادق ع همراه با ابراهیم پیروز بخشدار مرکزی و تعدادی از مسئولین ادارات و یا نمایندگان آنان، نهادها، NGOها، به کورده لارستان رفت و پس از اینکه در ورودی شهر مورد استقبال دهیار،اعضای شورا و جمعی از مردم و معتمدین قرارگرفتند در گلزار شهدا به شهدای این شهر ادای احترام کردند.
کاروان در مقصد بعدی خود در آموزشگاه پسرانه عابدی تجمع نمودند که در اینجا نیز،کارکنان و دانش آموزان از اعضای کاروان استقبال  کردند و مدیر آموزشگاه به آنها خیر مقدم گفت.
در ادامه پس ازسخنان کوتاه بخشدارمرکزی، زارع ضمن تشکر از مسئولین و اهالی خونگرم کورده، اهداف این سفر را تشریح نمود.
 پس از پذیرایی با نان گرم سنتی و محلی پیسپا که در همان محل توسط تعدادی از بانوان پخت میشد،خواهران و برادران عضو کاروان برای انجام برنامه های فرهنگی، عقیدتی آموزشی، بهداشتی برای دانش آموزان، به مدارس مختلف دخترانه و پسرانه رفتند. ازخانواده ی معظم شهدا و همچنین خانواده ی دو مددجوی کمیته امداد که یکی ازآنها سرپرست خانواده معلول وبستری ودیگری بانویی بی سرپرست بود، دیداربه عمل آمد.
 نمازظهر و عصر در مسجد امام جعفرصادق ع اقامه شد و در بین نماز، زارع مجددأ از زحمات و همراهی مسئولین و مردم خونگرم کورده تشکرکرد و یکی ازمعاونین حوزه نیز دقایقی صحبت کرد. ناهار باغذایی سنتی،ازمهمانان پذیرایی شد.
اجرای جُنگ فرهنگی،برگزاری مسابقه ی فوتسال و ورزش باستانی،اهدای جوایز به ۱۰ نفرازجوانان فعال و تقدیر از۱۲نفر از امام جماعات،خادمین مساجد، مکبّرین ،مؤذّنین مساجد و فعالین فرهنگی، از دیگر برنامه های اجراشده درکورده بود.
جای خالی بعضی ازمسئولین دراین برنامه، علی رغم اطلاع رسانی و اعلام آمادگی آنان،به خوبی احساس میشد.
خبرنگار: عشرت جهاندیده
نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “«کورده» مقصد دهمین سفر کاروان سفیران نور لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    چه مشکلی از مشکلات مردم حل یا به مسولین انتقال داده و پیگیری نموده اند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین