یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تجهیز واحد )CSSD استریلیزاسیون مرکزی) بیمارستان امیدوار اوز به دستگاه ابزار شوی اتوماتیک

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امیدوار اوز، دستگاه ابزار شوی اتوماتیک با…

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امیدوار اوز، دستگاه ابزار شوی اتوماتیک با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و سیصد میلیون ریال از محل اعتبارات دانشکده علوم پزشکی لارستان خریداری و به بیمارستان امیدوار اوز اهدا شد.

دکتر شمسایی، رئیس بیمارستان امیدوار اوز، با اشاره به اینکه، مجوز خرید این دستگاه در مهرماه ۹۷ صادر گردید، بیان کرد: بخش استریلیزاسیون مرکزی(CSSD)  در بیمارستان، بخش بسیار پر اهمیتی می باشد که عملکرد نادرست این بخش، فعالیت اتاق عمل را ناکام خواهدکرد.

وی تصریح کرد: یکی از تجهیزات مهم و ضروری در این بخش، دستگاه ابزار شوی می باشد که جهت شست و شو و ضد عفونی ابزار جراحی به کار میرود. با توجه به ضرورت و عدم وجود دستگاه در بیمارستان و طبق پیگیری های مستمر بیمارستان، به منظور شست و شو و ضد عفونی مناسب و اتوماتیک ابزار بیمارستانی، خرید این دستگاه در دستور کار قرار گرفت. دستگاه مذکور که دارای ۵ نازل شست و شو و دو نازل جداگانه جهت جلا و ضد عفونی می باشد به همت دانشکده علوم پزشکی لارستان خریداری و به بیمارستان امیدوار اوز اهدا گردید.

در پایان، دکتر شمسایی، افزود: در مرداد ماه امسال نیز بیمارستان امیدوار اوز به دستگاه آنالیز گازهای خونی با هزینه ای بالغ بر ۴۵۰میلیون ریال از اعتبارات دولتی مجهز شد  تا بتوانیم با افزایش امکانات و تجهیزات پزشکی بیمارستان، رضایتمندی عموم مردم در زمینه خدمات درمانی را کسب نماییم.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین