سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
جلیل حسنی از بنی کریمی خواستار شد؛

تسریع در توزیع نفت سفید در مناطق لارستان که هنوز گازرسانی نشده است

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومي معاونت اسانداری و…

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومي معاونت اسانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ مهندس امیر بنی کریمی مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه فارس با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه لارستان وسیع‌ترین شهرستان استان فارس که دارای ۶ بخش و ۸ شهر می باشد و با توجه به گستردگی شهرستان، خواستارتامین بیشتر سوخت در جایگاهها،کنترل و مبارزه جدی تر با قاچاق سوخت، قاعده مند کردن نحوه سوخت، تخصیص نفت سفید به منازل واقع شده در بافت فرسوده و تاریخی شهر لارکه به دلایل مشکلات فنی امکان واگذاری انشعاب گاز به آنجا مقدور نمی باشد، تامین نفت جهت مساجد، حسینیه ها و تکایا، مدارس، تامین سوخت کشاورزان، دامداران، باغداران، عشایر و افراد ساکن در واحدهای فاقد کالا برگ، نظارت کامل بر جایگاه های عرضه سوخت و تامین دیگر امکانات و تجهیزات برای شرکت نفت این شهرستان شد تا خدمات رسانی به مردم روان تر صورت پذیرد.

وی همچنین از مدیر عامل شرکت نفت استان فارس خواست که به مناطقی که همچنان از گازکشی محروم هستند، بخصوص روستاهای محروم و دوردست به موقع نفت سفید بویژه در فصل زمستان توزیع گردد.
مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه فارس نیز در خصوص مبارزه جدی تر با قاچاق سوخت در لارستان افزود: پیگیری لازم در این خصوص انجام خواهم داد و قطعآ مبارزه جدی تر با قاچاق سوخت با همکاری فرماندهی انتظامی لارستان انجام خواهد گرفت. بنی کریمی از همه مردم بخصوص واحدهای تولیدی و صنعتی خواست که از گاز طبیعی استفاده کنند و در مصرف انرژی صرفه جویی نمایند. وی خاطرنشان کرد: این شرکت آماده خدمت رسانی مطلوب و شایسته به مردم عزیز استان فارس در فصول سرد سال است. بنی کریمی همچنین در خصوص موارد مطرح شده توسط فرماندار نیز گفت: در خصوص موارد گفته شده پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که در این نشست همچنین علی اصغر علی پور و احسان طاهری معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان و حسنیان رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان نیز حضور داشتند و مواردی را مطرح کردند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین