شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

آغاز ساخت آموزشگاه بازرگانی در اوز 

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ساخت آموزشگاه بازرگانی در اوز لارستان آغاز شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ساخت آموزشگاه بازرگانی در اوز لارستان آغاز شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، علی اصغر علی پور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، محمدحسین آتش فراز بخشدار اوز، شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی اوز، رضایی رییس آموزش و پرورش اوز، جمعی از مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی، خیرین، معتمدین، فرهنگیان و دانش آموزان، کلنگ آغاز ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه بازرگانی در شهر اوز لارستان به زده شد.

درآیین کلنگ زنی این مدرسه، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با اعلام اینکه در مدرسه است که علم، دانش، فرهنگ، روابط اجتماعی، فعالیت های سیاسی قاعده مند و اقتصاد مبتنی بر عدالت تولید می شود ؛ گفت: مدرسه زیربنای همه فعالیت های قاعده مند و همراه با آگاهی و دانش است که اگر به مدرسه توجه شود، قطعا می تواند جامعه را به سر منزل مقصود برساند.

حسنی با اشاره به اینکه خیرانی همانند نوادگان مرحوم سیف الله بازرگانی مسیر خود را مشخص کرده اند، گفت: مدرسه‌ای که توسط خیران ساخته می‌شود برای جامعه بسیار اثرگذار است و با مدرسه‌سازی ارج و قرب انسان زیاد می‌شود. وی با تاکید بر اینکه خیرین مایه عزت، سربلندی و سرافرازی و موجب افتخار جامعه هستند؛ اظهار کرد: خیران نگاه بلندی در راستای کمک به خلق و جامعه انسانی دارند و این دیدگاه ژرف ستودنی است.

 این آموزشگاه ۶ کلاسه قرار است در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال بصورت مشارکتی توسط خیرین نوادگان مرحوم سیف الله بازرگانی و اداره کل نوسازی مدارس استان فارس ظرف مدت یکسال احداث گردد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین