چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

انجام عملیات روکش آسفالت و راهداری محوری در بخش جویم لارستان

آسفالت عبدالله قهرمانی رییس اداره راه وشهرسازی از آغاز انجام عملیات روکش آسفالت و راهداری محوری در بخش جویم لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه…

آسفالت عبدالله قهرمانی رییس اداره راه وشهرسازی از آغاز انجام عملیات روکش آسفالت و راهداری محوری در بخش جویم لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عبدالله قهرمانی رییس اداره راه وشهرسازی جویم در خصوص آغاز عملیات روکش اسفالت بلغان – کاریان اظهار داشت: در حال حاضر عملیات روکش آسفالت روستای جویم خرده دره حدفاصل بلغان کاریان به طول ۴ کیلومتر و عرض ۷ متر در حال انجام است.

وی افزود این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در حال انجام است که با بهره برداری از این پروژه مسیر تردد مردم روستاهای بلغان و کاریان را به مرکز بخش جویم و شهرستان لارستان هموار می سازد.

رییس اداره راه وشهرسازی جویم ادامه داد : یکی دیگر از پروژه های در حال انجام این اداره روکش آسفالت هرم به خرده دره به طول یک کیلومتر است.

عبدالله قهرمانی خاطر نشان کرد : یکی دیگر از اقدامات مهم این اداره اجرای عملیات راهداری محوری در راه روستایی چغان است که توسط راهداران پر تلاش این اداره به طول ۵ کیلومتر شروع شده است وبیش از ۳۵ هزار متر مکعب خاکریزی در این محور صورت گرفته است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین