شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

پژو پارس حامل زعفران سرطان زا در لارستان توقيف شد

فرمانده انتظامي لارستان از توقيف يك دستگاه پژو پارس و كشف ۶۰ كيلوگرم گياه خارجي شبيه به زعفران سرطان زا به ارزش ۳ ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد….

فرمانده انتظامي لارستان از توقيف يك دستگاه پژو پارس و كشف ۶۰ كيلوگرم گياه خارجي شبيه به زعفران سرطان زا به ارزش ۳ ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، سرهنگ “داوود امجدي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق و جلوگيري از هدر رفتن سرمايه هاي ملي، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان لارستان اقدام به ايجاد ايست و بازرسي محسوس و نامحسوس در محورهاي مواصلاتي كردند.

وي افزود: در اين راستا مأموران به يك دستگاه پژو پارس مشکوک و آن را براي بررسي بيشتر متوقف کردند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: ماموران موفق شدند در بازرسي از آن خودرو، ۶۰ كيلوگرم گياه خارجي شبيه به زعفران سرطان زا كه قاچاق و فاقد مدارك گمرگي بود، كشف كنند.

سرهنگ امجدي با بيان اينكه ارزش كالاي قاچاق مكشوفه برابر نظر كارشناسان ۳ ميليارد ريال برآورد شده و در اين خصوص يك قاچاقچي دستگير و تحويل مراجع قضائي شد، اظهار كرد: نيروي انتظامي شهرستان لارستان در راستاي مبارزه با قاچاق كالا از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد.#

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۸:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین