پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

فراخوان فارغ التحصیلان دانشگاهی به خدمت سربازی

سازمان وظیفه عمومی ناجا، فارغ التحصیل دارای برگ آماده به خدمت در تاریخ ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۷ را به خدمت سربازی فراخواند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری…

سازمان وظیفه عمومی ناجا، فارغ التحصیل دارای برگ آماده به خدمت در تاریخ ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۷ را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام مشمولان فارغ التحصیل دوره‌های کارشناسی، بالاتر و مشمولان گروه پزشکی که برگ آماده به خدمت تاریخ ۱۹ آبان ماه سال ۱۳۹۷ دریافت کرده اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان می‌بایست ساعت ۷ صبح روز شنبه نوزدهم آبان، در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

بر اساس این گزارش، حضور نداشتن به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در پی خواهد داشت.

مشمولان می‌توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز برای ارائه به مراکز آموزش را رویت کرده و در موعد اعزام به خدمت ، همراه داشته باشند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین