چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی فارس از واحد لارستان بازدید کرد+عکس

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس و هیأت همراه از مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان بازید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش علمی…

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس و هیأت همراه از مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان بازید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان، دکتر حبیب دانش منش سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس و هیأت همراه طی سفر به شهرستان لارستان دیداری صمیمانه با آقایان حجت الاسلام و المسلمین دکتر موسوی خرم امام جمعه لارستان ،حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر موسوی مدیریت حوزه علمیه امام علی ابن ابیطالب( علیه السلام) و احسان طاهری معاون فرمانداری ویژه لارستان داشتند.

در ادامه این دیدار آقای دکتر حبیب دانش منش ضمن اشاره به ظرفیت و پتانسیل های مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان بر تشکیل مرکز نوآوری و کارآفرینی و کلینیک اشتغال در حوزه گردشگری صنایع تبدیلی تأکید نمود و از مسئولین و خیرین حامی این مرکز آموزشی که با نیک اندیشی در راستای ایجاد زمینه مهارت آموزی جوانان گام می نهند قدردانی کرد.

دکتر حبیب دانش منش یکی از مزایای مهارتی بودن آموزش را در مراکز آموزش علمی کاربردی فراهم نمودن زمینه ای جهت اشتغال و کارآفرینی دانست.

وی در ادامه افزود: از رشته های جدید درخواستی مرکز لارستان که با توجیه علمی و اقتصادی همراه باشد، حمایت می نمائیم.

در ادامه سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان نیز به بیان گزارشی از برنامه ها و فعالیتهای علمی و فرهنگی صورت گرفته در این مرکز آموزشی پرداخت.

در پایان پس از نشست صمیمی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس و هیأت همراه با پرسنل این مرکز آموزشی و دیدار با اساتید و دانشجویان ، ازساختمان آموزشی ، اداری و رفاهی و پروژه های در دست اقدام مرکز لارستان بازدید و سرپرست واحد استانی فارس در جریان کمیت و کیفیت پیشبرد امور قرار گرفت.

لازم به توضیح است از دیگر برنامه های این بازدید دیدار با آقای اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش لارستان و حضور در آرامگاه مرحوم آیت الله عبدالعلی آیت اللهی ، امام جمعه فقید لارستان و قرآئت فاتحه و بازدید از مسجد متوسلین به حضرت فاطمه زهرا ( س ) می باشد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۵:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین