یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

۴۱ کدرشته محل جدید در دانشگاه علمی کاربردی فارس تعریف شد

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس عنوان کرد: ۴۱کدرشته محل جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی از نیمسال تحصیلی سال جاری تعریف شده و در مجموع این دانشگاه در ١٨٩ کدرشته‌…

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس عنوان کرد: ۴۱کدرشته محل جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی از نیمسال تحصیلی سال جاری تعریف شده و در مجموع این دانشگاه در ١٨٩ کدرشته‌ برای مهرماه دانشجو پذیرفته است.

حبیب دانش‌منش دوشنبه ١٠ شهریورماه در نشستی خبری با بیان اینکه سال تحصیلی جدید، به شکل مجازی برگزار خواهد شد، نوید ایجاد سامانه مستقل خدمات مجازی علمی کاربردی را داد.

وی ابراز کرد: دانشگاه علمی کاربردی با هدف آموزش‌های مهارتی در جوار مراکز صنعتی و خدماتی ایجاد شده است و هم‌اکنون بیش از ۲۵ مرکز فعال در فارس فعال است که سه مرکز آن به تازگی تاسیس شده است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی فارس با بیان اینکه طی سه سال اخیر تلاش شد تا مراکز ماموریت گرا و در حوزه تخصصی دانشجو پذیرش کنند، افزود: تلاش شده است آموزش‌های تخصصی در جوار مراکز صنعتی و خدماتی ارائه شود.

دانش‌منش با اشاره به سطح بندی مراکز این دانشگاه در کشور، افزود: فارس با رشدی ۲۵ درصدی در مقایسه با سال گذشته وضعیت مناسبی را در میان مراکز مختلف علمی کاربردی کشور دارد.

وی با بیان اینکه تلاش خواهد شد دروس عملی در نیمسال جدید تحصیلی کمتر ارائه شود، گفت: خوشبختانه دانشجویان فارس همگی بومی هستند و نیازی به خوابگاه ندارند؛ به همین دلیل مشکلات کمتری در حوزه خدماتی در مقایسه با دیگر دانشگاهها داریم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس همچنین آغاز ثبت نام دو مقطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه از از ١١ تا ١٧ شهریور از طریق سایت سازمان سنجش یادآور شد و افزود: امید است با توجه به موفقیت‌های این دانشگاه در آموزش‌های مهارتی و مجازی، دانشجویان بیشتری در سال تحصیلی جدید پذیرش شوند.

دانش‌منش همچنین درباره ایجاد مراکز نوآوری در این دانشگاه ابراز کرد: فارس با بیش از ١٠ مرکز نوآوری در زمره استان‌های پیشرو به شمار میرود و هدایت دانشجویان و دانش آموختگان برای ایده‌های جدید، کسب و کار جدید و نوپا در این مراکز دنبال می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس در بخش دیگری از این نشست خبری، اظهار کرد: ۱۲ مرکز علمی کابردی وابسته به دستگاه‌های اجرایی استان در سال گذشته، تعطیل شدو با تعطیلی این مراکز، راه‌اندازی مراکز مشابه با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۳:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین