جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بیمه ایران شعبه اوز قهرمان مسابقات شطرنج لیگ شهرستان های فارس

مسابقات لیگ شطرنج شهرستان های فارس به میزبانی اوز از ۲۳ تا ۲۵ آبان برگزار شد و تیم بیمه ایران شعبه اوز به مقام قهرمانی رسید. به گزارش میلاد لارستان…

مسابقات لیگ شطرنج شهرستان های فارس به میزبانی اوز از ۲۳ تا ۲۵ آبان برگزار شد و تیم بیمه ایران شعبه اوز به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، در این دوره از مسابقات ۵۴ بازیکن در قالب ۱۲ تیم از شهرستان های فیروزآباد، نی ریز، جهرم، کوار، لارستان و اوز شرکت کردند.

مراسم اختتامیه این مسابقات امروز ۲۵ آبان، با حضور سیاوش جواهری رئیس و نیک سرشت نائب رئیس هیئت شطرنج استان، آتش فراز بخشدار، کراماتی شهردار، عسکری رئیس شورای شهر، جسینی رئیساداره ورزش و جوانان ، رئیس و کار کنان بیمه ایران شعبه اوز، بازیکنان و روسای هیئت های تیم های شرکت کننده، نمایندگان اصحاب رسانه و جمعی از علاقه مندان در سالن شطرنج اوزبرگزار شد.

سید یوسف حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان از حضار به ویژه جواهری رئیس و نیک سرشت نائب رئیس هیئت شطرنج استان و مسئولین ورزشدوست بخش اوز که امروز در برنامه ورزشی پیاده روی، شطرنج و اسب سواری همراهی کرده اند، سپاسگزاری کرد.

سیاوش جواهری رئیس هیئت شطرنج استان ضمن تشکر از میزبانی خوب اوز و سپاسگزاری ویژه از حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان و علوی رئیس هیئت شطرنج و سایر اعضا گفت: خوشحالم که برای چندمین بار در اوز حضور یافته ام و شاهد رشد شطرنج اوز در سالیان اخیر هستم.

وی یکی از مشکلات جامعه را در این دانست که عده ای کار می کنند و عده ای فقط حرف می زنند و این موضوع با گسترش فضاهای مجازی بیشتر شده است. با اشاره به ناهماهنگی هایی که هیئت شطرنج لارستان در برگزاری این لیگ داشته .

وی افزود: اختلاف سلیقه، یا ایراداتی که برخی با ساختار هیئت شطرنج استان دارند نباید موجب تضییع حق بازیکنان و داوران شود. اگر هیئت شهرستانی فعالیتش کم شده نباید بخش های تابعه یا حتی روستاها متضرر شوند و ما در هیئت استان از همه کسانی که در راه گسترش و رشد شطرنج فعالیت می کنند حمایت می کنیم.

جواهری افزود: لیگ شطرنج شهرستان ها بدون حضور شیراز برگزار شده و قهرمان این دوره از مسابقات بدون ورودی به لیگ استان راه می یابد. لیگ استان فارس بزرگترین لیگ شطرنج کشور است و هیئت شطرنج استان نیز به عنوان دومین هیئت شطرنج استان های کشور مطرح است.

عسکری رئیس شورای شهر نیز در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این لیگ گفت: متاسفانه در برگزاری این لیگ شاهد فشارهایی بودیم اما شورای شهر ضمن حمایت از اداره ورزش و جوانان و هیئت شطرنج آمادگی خود را برای حمایت از برگزاری مسابقات کشوری شطرنج اعلام می دارد.

در پایان مراسم تیم ها و نفرات برتر به شرح زیر اعلام شدند:
مقام سوم تیمی: بنیان اقتصادی استوار لاربا ۱۷ امتیاز
مقام دوم تیمی : تیم فیروز آباد با ۲۳ امتیاز
مقام اول و قهرمان مسابقات: بیمه ایران شعبه اوز.
بازیکنان این تیم عبارتند از: مجتبی وحدانی، فرزاد علوی، عارف خادم و عبدالله احمدی .

ضمنا مقام های انفرادی و رتبه اول هر میز نیز این گونه اعلام شد:
میز ۵: امیر کریم پور با ۷۵ درصد امتیاز
میز ۴: یحیی هوشیار با ۹۳ درصد امتیاز
میز۳: دانیال پرند اور با ۹۰ درصد امتیاز
میز ۲: فرزاد علوی از اوز با ۹۳ درصد امتیاز
میز۱: مجتبی وحدانی از اوز با ۱۰۰ درصد امتیاز

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین