شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

شیعه و سنی با تکیه بر اشتراکات از سوء استفاده های دشمنان جلوگیری کنند

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام، دشمن شیعه و سنی اند، تصریح کرد: مسلمانان بیاد برای جلوگیری از سوء استفاده های دشمنان از…

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام، دشمن شیعه و سنی اند، تصریح کرد: مسلمانان بیاد برای جلوگیری از سوء استفاده های دشمنان از اختلافات پرهیز کنند و بر وجوه اشتراکات خود تکیه کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر موسوی، در جمع طلاب مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان، هفته وحدت را یکی از ثمرات انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: هفته وحدت توسط امام خمینی(ره) پایه گذاری شده و در شرایطی که دشمنان اسلام تمام تلاش خویش را برای مبارزه و مقابله با اسلام به کار بسته و آشکارا بر آن تاکید می‌کنند، بر مسلمانان لازم است از مسائل اختلافی پرهیز کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه بین شیعه و سنی مشترکات بسیاری وجود دارد، باید بر محور مشترکات به یکدیگر نزدیک شوند و برای حفظ و تعالی اسلام با یکدیگر همکاری و همیاری داشته باشند، زیرا که هر دو دشمن واحدی دارند.

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام، دشمن شیعه و سنی اند، تصریح کرد: مسلمانان بیاد برای جلوگیری از سوء استفاده های دشمنان از اختلافات پرهیز کنند و بر وجوه اشتراکات خود تکیه کنند.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: شیعه و سنی هر دو مسلمان و در اعتقادات، احکام، اخلاق و … دارای مشترکات بسیاری هستند، البته اختلاف هایی هم دارند، ولی این اختلافات نباید منجر به خصومت و دشمنی شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه منطقه لارستان از وحدت خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: همه برادران و خواهران تشیع و تسنن با در نظر گرفتن دستورات الهی در کنار یکدیگر با اتحاد، همدلی و وحدت زندگی می‌کنند و این میراث گرانمایه را که از گذشتگان خود به ارث برده اند، نقش علمای سلف را سرلوحه خود قرار داده‌اند و با تاسی بر آنان این مسیر را ادامه داده و خواهند داد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین