سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

افتتاح واحد تولیدی انواع فنس و توری حصاری در شهرک صنعتی گراش

با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، فرماندار گراش و برخی مسؤولان و صنعتگران واحد تولیدی انواع فنس و توری حصاری در شهرک صنعتی گراش افتتاح و کلنگ عملیات اجرایی…

با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، فرماندار گراش و برخی مسؤولان و صنعتگران واحد تولیدی انواع فنس و توری حصاری در شهرک صنعتی گراش افتتاح و کلنگ عملیات اجرایی طرح توسعه این طرح نیز به زمین زده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس پس بازدید از شهرک صنعتی گراش در جلسه رفع موانع تولید این شهرستان از اختصاص مشوق‌های سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی خبر داد و اظهار داشت: کاهش سهم نقدی به ۱۰ درصد در اقساط ۴۲ ماهه از مهم‌ترین این مشوق‌ها است.

احد فتوحی افزود: چنانچه سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده بتوانند واحد صنعتی خود را به بهره‌برداری برسانند و ایجاد اشتغال کنند تا سقف ۵۰ درصد از اسناد تعهدی آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

وی بابیان این‌که تمامی زیرساخت‌ها برای استقرار واحدهای صنعتی در این شهرک صنعتی ایجادشده است، گفت: شهرک صنعتی گراش دارای امکانات زیربنایی نظیر آب، برق گاز و تلفن است و متناسب با استقرار سرمایه‌گذاران سایر امکانات زیربنایی در آن ایجاد خواهد شد.

فتوحی تصریح کرد: طرح تکمیل شبکه روشنایی و توسعه شبکه ارتباطی و اینترنت پرسرعت نیز به‌زودی اجرا خواهد شد و طرح شیرین سازی آب با نصب تأسیسات آب‌شیرین‌کن نیز با همکاری فرمانداری و با اختصاص اعتبارات شهرستانی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی گراش ظرفیت استقرار ۱۱۷ واحد صنعتی با پیش‌بینی اشتغال‌زایی برای ۶۰۰ نفر را دارد.

این مقام مسؤول از سرمایه‌گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان گراش و وضعیت مناسب زیرساختی در این شهرک صنعتی و اختصاص مشوق‌های جدید سرمایه‌گذاری از این فرصت برای ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغال پایدار صنعتی در این شهرستان استفاده کنند.

فتوحی بابیان این‌که شهرک صنعتی گراش با مساحت ۴۰ هکتار دارای ۲۳ هکتار اراضی صنعتی است، عنوان کرد: در حال حاضر ۴۵ قرارداد با سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی منعقدشده که از این تعداد ۱۱ واحد با اشتغال‌زایی ۹۰ نفر در مرحله بهره‌برداری است.

وی بابیان این‌که تاکنون ۱۲ هکتار از اراضی این شهرک صنعتی به متقاضیان واگذارشده است، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت خیران برای توسعه صنعتی و اشتغال پایدار در شهرک صنعتی استفاده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از آمادگی برای ایجاد نواحی صنعتی جدید در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در صورت ارائه اراضی مستعد از سوی فرمانداری، امکان‌سنجی ایجاد نواحی صنعتی جدید در دستور کار قرار می‌گیرد.

فرماندار گراش نیز در این جلسه خواستار تأمین اعتبار شیرین سازی آب در شهرک صنعتی شد و گفت: مهم‌ترین خواسته و مشکلات شهرک صنعتی گراش تأمین آب آشامیدنی است که در این زمینه فرمانداری نیز تأمین اعتبار خواهد کرد.

اصغر فرودی بر راه‌اندازی ناحیه صنعتی در بخش ارد و دهستان فداغ تأکید کرد و افزود: با راه‌اندازی این نواحی صنعتی بستر مناسبی برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار فراهم خواهد شد.

گفتنی است؛ با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، فرماندار گراش و برخی مسؤولان و صنعتگران واحد تولیدی انواع فنس و توری حصاری در شهرک صنعتی گراش افتتاح و کلنگ عملیات اجرایی طرح توسعه این طرح نیز به زمین زده شد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین