پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
با حضور فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه و خیرین؛

مرکز تخصصی و فوق تخصصی زنده یاد فاضل راستی لاری افتتاح شد

با حضور فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه لار، خیرین و معتمدین ؛ مرکز تخصصی و فوق تخصصی زنده یاد فاضل راستی لاری در لارستان افتتاح شد. به گزارش  میلادلارستان به…

با حضور فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه لار، خیرین و معتمدین ؛ مرکز تخصصی و فوق تخصصی زنده یاد فاضل راستی لاری در لارستان افتتاح شد.

به گزارش  میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری، حجت الاسلام سید حسن آیت اللهی، فرماندهی سپاه، قائم مقام دانشکده علوم پزشکی، اعضا مجمع خیرین سلامت، جمعی از مسئولین، معتمدین، خیرین و قشرهای مختلف مردم، مرکز تخصصی و فوق تخصصی زنده یاد فاضل راستی لاری در لارستان افتتاح شد.

این مرکز که کنار درمانگاه خیریه رهگذر در شهرقدیم محله نو احداث شده است در سال ۱۳۹۶ ساخت اسکلت فاز دوم درمانگاه به همت مرحومه حاجیه سیده نوریه ابراهیم با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال به پایان رسید و پس از آن عملیات تکمیل ساختمان به همت خیر حاج یونس راستی لاری شروع و در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ای افزون بر ۲۲ میلیارد ریال به اتمام رسید.

مرکز تخصصی و فوق تخصصی زنده یاد فاضل راستی لاری در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۳۰۰ متر مربع دارای داروخانه، ۱۸ مطب پزشک، اتاق عمل سرپایی، واحد اداری و ۲ سوئیت جهت اقامت پزشکان می باشد.

سخنرانی جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لار، منصور محتاجی رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت و قدرت فائضی رییس درمانگاه رهگذر از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 در پایان نیز از خیر این طرح آقای حاج یونس راستی لاری و نماینده خیر حاج محسن احمدی و دیگر مهندسین و کسانی که برای ساخت این طرح عظیم تلاش کرده بودند؛ تجلیل شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین