جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

حضور جهادگران عرصه سلامت در آبکنه بیرم لارستان+عکس

اردوی جهادی در روستای آبکنه بیرم با حضور ۶۰ نفر از کارکنان دانشکده علوم پزشکی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی…

اردوی جهادی در روستای آبکنه بیرم با حضور ۶۰ نفر از کارکنان دانشکده علوم پزشکی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان در این اردو دو نفر پزشک عمومی، یک روان‌پزشک، یک روان شناس خانواده، مشاور تغذیه، ماما، بینایی سنج برای غربالگری چشم کودکان ۳ تا ۶ سال به همراه یک دندان‌پزشک و یک بهداشت‌کار دهان و دندان و سه نفر متخصص اطفال، داخلی و زنان حضور داشته و مراجعه کنندگان را بصورت رایگان ویزیت کردند.

برنامه‌های تفریحی، فرهنگی، تربیتی و ورزشی نیز برای خردسالان، کودکان و نوجوانان به همت رضیه فیروزمندانه و مجتبی صلح‌جو برگزار و جوایزی به برندگان اهدا شد و در ادامه مهندس روان نیز نشانگرهای رنگی را به کودکان آموزش داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اصغر نمازی در این اردو با برگزاری کارگاه “هنر ارتباط موثر در خانواده” و کارگاه “آسیب های اجتماعی برای نوجوانان” و حجت الاسلام والمسلمین عدالتی با برگزاری  کارگاه “مشاوره سبک زندگی اسلامی” سعی کردند تا سطح آگاهی و اطلاع مردم را در این موضوعات ارتقا دهند.

انجام تست BMI، فشار خون، قند خون و اجرای آموزش کمک های اولیه و CPR با همکاری معاونت آموزشی، جامعه بسیج پزشکی و اورژانس ۱۱۵ از دیگر برنامه‌هایی است که در این اردوی یک روزه انجام شد.

کلاس “بهداشت فردی برای دختران” و کارگاه “بهداشت خانواده” برنامه‌هایی بود که فرانک صادقی خرمی در این اردو برگزار کرد.

جهادگران در این اردو از آب آشامیدنی منطقه برای انجام آزمایش‌های بهداشتی نمونه گیری کرده و غربالگری شپش را نیز برای کودکان انجام دادند.

در ادامه این اردو نماز جماعت به امامت حجت الاسلام عدالتی، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشکده بهداشت اوز برگزار و جهادگران با همراهی دکتر زهرا کشتکاران، معاون آموزشی، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی و فروغ مظلومی مدیر فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان، با حجت الاسلام والمسلمین زندوی، امام جمعه بخش بیرم و بخشدار آن جناب آقای بامداد دیدار و گفت‌و گوکردند.

کارکنان جهادی دانشکده علوم پزشکی لارستان در انتهای این اردو به زیارت امامزاده شاه‌زندو بیرم رفتند.

گفتنی است در این اردو ۶۰ نفر از کارکنان دانشکده به ارائه خدمت پرداخته و بیش از ۷۰۰ نفر از این خدمات بهره بردند.

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین