جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

گزیورخنج،میزبان جهادگران سلامت

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج از برگزاری اردوی جهادی در روستای گزیوز محمله خنج خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان…

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج از برگزاری اردوی جهادی در روستای گزیوز محمله خنج خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خنج، سرپرست شبکه بهداشت و درمان خنج از اعزام تیم پزشکی به روستای گزیوز واقع در بخش محمله این شهرستان و برگزاری اردوی جهادی در این روستا خبر داد.

دکتر عدنان احمدی‌آزاد عنوان کرد: این اردوی جهادی روز ۱۳ آذرماه و به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان این روستا انجام گردیده است. وی اظهار داشت: در این اردو، ۵ پزشک متخصص در زمینه اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، داخلی، اطفال و قلب و عروق به همراه پزشک عمومی و دندانپزشک و همچنین مسئولان واحدهای بهداشتی شبکه بهداشت و درمان خنج حضور داشته و بصورت رایگان به ارائه خدمت و ویزیت رایگان پرداختند.

این اردوی جهادی به همت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان خنج و همکاری هلال احمر و ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان انجام گردیده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین