جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اتمام مراحل حفاری تونل شهدای خلیج فارس گراش

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان گفت: تونل شهدای خلیج فارس به طول ۸۶۰ متر در حدفاصل ارد  -فداغ واقع شده و عملیات حفاری این تونل به پایان رسیده است….

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان گفت: تونل شهدای خلیج فارس به طول ۸۶۰ متر در حدفاصل ارد  -فداغ واقع شده و عملیات حفاری این تونل به پایان رسیده است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان محمدرضا باقری فرد عنوان داشت: سه راهی ارد نبز در نقطه اتصال چندین شهرستان جنوبی استان فارس قرار گرفته و جهت حفظ ایمنی هر چه بهتر خودرو های عبوری طرح  نصب روشنایی سه راهی ارد در دستور کار قرار گرفت که با بیش از ۹ پایه روشنایی با اعتباری بالغ ۸۵۰ میلیون ریال این پروژه نیز به بهره برداری رسید .

در ادامه مدیر کل راه وشهرسازی لارستان در خصوص بهسازی محورلار – لامرد حد فاصل  فداغ  – بیرم تصریح کرد : یکی از مهمترین پروژه های سال های اخیر این اداره کل بهسازی این محور بود که ۳ کیلومتر از مسیر به صورت چهارخطه و ۶ کیلومتر ازمحور نیز با مشخه راه اصلی بهسازی شد و با اعتباری بالغ بر ۱۲۴ میلیارد ریال به اتمام رسید .

باقری فرد در جریان بازدید از دو تونل شهدای خلیج فارس گراش و شهید باقری لامرد افزود: در محور لار- لامرد دو گردنه صعب العبور و پرحادثه قرار دارد که با احداث این دو تونل ضمن کاهش زمان سفر مسیری ایمن  و مطمئن در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه تونل شهدای خلیج فارس به طول ۸۶۰ متر در حدفاصل ارد  -فداغ واقع شده و عملیات حفاری این تونل به پایان رسیده، افزود :  بیش از ۵۰۰ متر عملیات کف برداری آن نیز انجام شده است و تونل شهید باقری نیز به طول ۲۶۵۰ متر از پیشرفت بسیارخوبی برخوردار است و عملیات شاتکریت(استحکام بخشی  توسط الیاف های بتنی ) لایه اول به اتمام رسیده و در حال حاضر عملیات شاتکریت لایه دوم آن نیز در حال انجام است و نصب روشنایی این تونل نیز در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار بوده و امیدواریم هر چه زودتر عملیات اجرایی آن نیز شروع شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین