شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

ستاد راه اندازی «مجمع خیرین بخش مرکزی لارستان» آغاز به کار کرد

اولین نشست ستاد راه اندازی مجمع خیرین بخش مرکزی لارستان امروز با حضور بخشدار مرکزی لارستان و اعضای ستاد آقایان قادری، علوی، یگانه، زارع، حق شناس و اعضای این مجمع…

اولین نشست ستاد راه اندازی مجمع خیرین بخش مرکزی لارستان امروز با حضور بخشدار مرکزی لارستان و اعضای ستاد آقایان قادری، علوی، یگانه، زارع، حق شناس و اعضای این مجمع در بخشداری مرکزی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی لارستان، علی پیروز بخشدار مرکزی لارستان در ابتدای نشست در خصوص راه اندازی این مجمع گفت: خوشبختانه حرکت جدیدی در راه توسعه و خدمت به همشهریان عزیز در سطح منطقه آغاز شده و درآینده نزدیک از همه خیرین بزرگوار که در زمینه کارهای خیر از ۴۰ سال گذشته اقدام خوب و خداپسندانه ای انجام داده و آمادگی خود را اعلام نموده اند تقدیر و تشکر به عمل می آید.

پیروز تاکید کرد: امیدواریم برخی از موانع در دستگاه‌های اجرایی برداشته شود و اعتماد سازی بین دولت و خیرین به وجود آید تا دولت هم بتواند به تعهدات خود در این زمینه عمل کند.

این مسئول با بیان اینکه کم کاری بخش‌های دولتی نباید باعث شود زحمات خیرین از بین رود، افزود: ما در دولت سعی در فراهم سازی بستر و شرایط برای پروژه‌های خیر ساز داریم تا نیت خیر آن‌ها به نتیجه برسد.

در ادامه این نشست اعضای مجمع ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار مرکزی لارستان برای راه اندازی این مجمع در سطح منطقه گفتند: خیرین در مقابل مردم و جامعه احساس مسئولیت کرده و از دستمزد، دارایی و ثروت خود در راه کارهای خیر هزینه می‌کنند پس توقع ما از ادارات این است که خیرین را در این امر مهم همراهی کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ستاد راه اندازی «مجمع خیرین بخش مرکزی لارستان» آغاز به کار کرد”

  1. ناشناس گفت:

    تاحالا مجمع خیرین نداشتبم یعنی؟؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین