چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

فعالیت 200 پینگ پنگ باز در لارستان

رییس هیات تنیس روی میز لارستان با بیان اینکه ۲۰۰ بازیکن پینگ پنگ باز در این شهرستان وجود دارد، گفت: تفاهم نامه ای با دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برای حضور…

رییس هیات تنیس روی میز لارستان با بیان اینکه ۲۰۰ بازیکن پینگ پنگ باز در این شهرستان وجود دارد، گفت: تفاهم نامه ای با دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برای حضور در لیگ کشوری به امضاء رسیده است.

محسن قربان در گفت و گو با میلاد لارستان با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در سال جاری هیات تنیس روی میز لارستان اظهار داشت: اخذ تفاهم نامه با اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در جهت اتمام پروژه خانه پینگ پنگ و اخذ تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برای حضور در لیگ کشوری از جمله این اقدامات است.

وی با برشمردن برنامه های آینده این هیات، افزود: دعوت از رییس فدراسیون جهت حضور در مراسم تجلیل از قهرمانان، خیرین و پیشکسوتان تنیس روی میز مهمترین این برنامه هاست.

رییس هیات تنیس روی میز لارستان درخصوص وضعیت خانه پینگ پنگ، تصریح کرد: این پروژه اکنو به مرحله نصب سوله رسیده است.

قربان بیان کرد: تعداد ۲ بازیکنان لارستانی به نام های علیرضا معزی و مهدی عسکری زاده به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

وی با اشاره به فعالیت ۷ مربی حرفه ای در این هیات، یادآور شد: تعداد ۲۰۰ بازیکن نیز در سطح های مختلف در رشته پینگ پنگ در لارستان فعالیت دارند.

رییس هیات تنیس روی میز لارستان ادامه داد: تنیس روی میز لارستان در سال جاری توانست اولین ها را از جمله کسب عنوان قهرمانی بزرگسالان استان فارس، کسب عنوان سوم مشترک کشور، کسب عنوان قهرمان نونهالان بانوان استان فارس، کسب عنوان قهرمان و نایب قهرمان جوانان استان فارس، کسب عنوان سوم جوانان بانوان استان فارس و کسب عنوان نایب قهرمانی بزرگسالان استان فارس از آن خود کند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین