جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

 آسمان نمای مدرن آموزش و پرورش لارستان رونمایی و افتتاح شد

در آیینی با حضور نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی آسمان نمای مدرن آموزش و پرورش لارستان رونمایی و افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

در آیینی با حضور نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی آسمان نمای مدرن آموزش و پرورش لارستان رونمایی و افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، در مراسمی با حضور نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، رییس شورای اسلامی شهر لار، معاون پرورشی و مدیران تعدادی از مدارس، یکی از مدرن ترین آسمان نماهای جنوب کشور در محل کانون دانش آموزی شهدا وابسته به آموزش و پرورش لارستان افتتاح شد و رسماً شروع به فعالیت کرد.

در آیین افتتاح این پروژه، نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی برضرورت کارهای فرهنگی در کنار انبوه برنامه های آموزشی به ویژه غول کنکور تاکید کرد و انجام کارهای فوق برنامه فرهنگی و هنری که در کانون ها صورت می گیرد را برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان و نسل جوان لازم دانست.

جمشید جعفرپور با اشاره به اینکه اعتقاد داریم آموزش و پرورش زیر بنای امور است و شبهه های زیادی نیز در ذهن دانش آموزان وجود دارد خواستار آن شد تا با خلاقیت ها و کارهای فرهنگی جذاب و هنرمندانه به این شبهه ها و سوالات پاسخ داده شود.

همچنین مهدی اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش لارستان نیز در سخنانی ضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی و پرورشی در چند ماه اخیر، از حمایت های مستمر مادی و معنوی نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی به مجموعه ي آموزش و پرورش قدر دانی کرد.

بنا بر گفته مجتبی منتظری مسوول راه اندازی این آسمان نمای مدرن که برای نخستین بار در کشور از تجهیزات کاملاً بومی استفاده شده است، با صرف نصف هزینه مشابه خارجی آن ساخته شده و بناست در یک برنامه زمانبندی شده، مربیانی در زمینه علم نجوم تربیت کند.

وی افزود: این امکانات علاوه بر لارستان، در اختیار دانش آموزان و علاقمندان شهرستان های خنج و گراش نیز قرار گیرد و بر طبق یک برنامه با اعزام مربیان متخصص، دانش آموزان مناطق محروم و روستایی نیز از این آسمان نما استفاده خواهند کرد.

در ادامه مسوولان از سالن ورزشی آزادی متعلق به آموزش و پرورش لارستان که اخیراً با مساعدت نماینده لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال تعمیر و به سبد بسکتبال هیدرولیک تجهیز شده است بازدید کردند.

به گزارش میلاد لارستان، بازدید از کانون دانش آموزی عدالت و دارالقران آل یاسین وابسته به آموزش و پرورش از دیگر برنامه هایی بود که مسوولان از نزدیک در جریان اقدامات، برنامه ها و همچنین نیاز ها و کمبودهای این دو مکان فرهنگی و مذهبی قرار گرفتند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین