جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

شروع عملیات روکش آسفالت در جویم

عملیات روکش آسفالت در جویم آغاز به کار کرد. به گزارش میلادلارستان به نق از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی…

عملیات روکش آسفالت در جویم آغاز به کار کرد. به گزارش میلادلارستان به نق از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان  با اعلام این خبر افزود: بدلیل فرسودگی ناشی از عوامل محیطی و سوانح جاده ای ، محورها در معرض خرابی قرار میگیرد و به همین دلیل می بایست اقدامات وسیعی در جهت حفظ و نگهداری از آن به طور مداوم صورت گیرد تا ضریب ایمنی جهت تردد خودروها افزایش یابد .

وی با بیان اینکه  هم اکنون عملیات ۴ کیلومتر روکش آسفالت محور بلغان – کاریان ، یک کیلومتر هرم ، یک و نیم کیلومتر گردنه ی بلغان و قیرپاشی آنتنی شهرک آل محمد (ص) در حال انجام است ، افزود : هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برای این پروژه ها تخصیص یافته است .

وی در پایان خاطر نشان کرد : شروع این عملیات در راستای ایمن‌سازی تردد و کاهش تصادفات جاده‌ای بوده و نگهداری از راه‌های ارتباطی در تمام فصول بدون وقفه انجام می‌شود تا بهره‌مندی مردم بخش های مختلف از راه مناسب و تسهیل در رفت‌ و آمد میسر شود .

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین