پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

استقلال لطیفی لارستان با تیم یزد مساوی کرد

تیم استقلال لطیفی لارستان در بافق در دیدار با نماینده این شهرستان در مسابقات دسته سه فوتبال کشور به تساوی دست یافت.  به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا در…

تیم استقلال لطیفی لارستان در بافق در دیدار با نماینده این شهرستان در مسابقات دسته سه فوتبال کشور به تساوی دست یافت.  به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا در هفته پایانی دور رفت رقابت های فوتبال دسته سوم کشور نمایندگان فارس نتایج چندان چشمگیری کسب نکردند.

در بازی اول که در شهرستان مرودشت برگزار شد، تیم میزبان با یک گل تیم فجر رفسنجان را از پیش رو برداشت. همچنین تیم استقلال لارستان در یزد به مصاف تیم بافق رفت و با نتیجه مساوی بدون گل به کار خود پایان داد. تیم شهدای کوشک بیدک شیراز دیگر نماینده فارس که در قعر جدول این گروه قرار دارد در هفته آخر میهمان تیم وحدت زاهدان بود که تیم شیرازی در زاهدان حضور نیافت و این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود تیم وحدت زاهدان اعلام شد.

با پایان یافتن دور فت این بازی ها همچنان در ادامه ناکامی های فوتبال فارس نمایندگان این استان نتوانستند در دسته سوم هم جایگاه خوبی را در جدول کسب کنند. هم اینک در پایان دور رفت، تیم پویندگان مرودشت با ۱۵ امتیاز در رده چهارم است، تیم استقلال لارستان با ۱۳ امتیاز جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است و تیم شهدای کوشک بیدک شیراز هم با ۶ امتیاز قعرنشین گروه پنجم است.
در این گروه تیم آران بیدگل اصفهان با ۲۱ امتیاز صدرنشین است.

در رقابت های فوتبال دسته سوم کشور ۵۹ تیم در پنج گروه قرار دارند و در پایان بازی های مرحله گروهی از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین