پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

33 پزشک متخصص به چرخه درمانی لارستان اضافه شد

به همت معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان، ۳۳ پزشک متخصص به چرخه درمانی لارستان اضافه شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و…

به همت معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان، ۳۳ پزشک متخصص به چرخه درمانی لارستان اضافه شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان شامگاه دوشنبه ۲۶آذرماه ۹۷ آیین استقبال از پزشکان متخصص با حضور مقامات عالی رتبه شهرستان در محل سالن همایش های هتل جهانگردی برگزار شد.

 در این مراسم دکترکریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به حضور پررنگ متخصصین در شهرستان گفت با تلاش های معاونت درمان در زمینه جذب پزشک، دانشکده لارستان موفق شده است نسبت به دانشکده های هم تراز خود تعداد بیشتری از متخصصین را جذب نمایدکه در این بین بنا به درخواست عموم مردم یک متخصص رادیو لوژی زن نیز دیده می شود.

در پایان دکتر کریمی برای پزشکان متخصص که شهرستان لارستان و خنج را به عنوان محل خدمت خود انتخاب کرده اند آرزوی موفقیت کرد وگفت: دانشکده علوم پزشکی به طور تمام قد در زمینه خدمت رسانی به پزشکان ایستاده است تا شرایط را به گونه ای فراهم کند که  پزشکان بتوانند خدمات درمانی مناسب به شهروندان ارائه نماید و اوقات خوبی را در این شهرستان سپری نمایند.

در ادامه این مراسم مهندس جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان لارستان  با اشاره به قدمت تاریخی شهر لارو وسعت منطقه، لارستان را به عنوان شهرستانی که دارای پتانسیل های زیادی در زمینه درمانی است معرفی کرد و گفت: منطقه لارستان با توجه به حضور خیرین و نیک اندیشانی که با درایت و توان مالی خود در زمینه های مختلف بهداشتی، درمانی، ورزشی، و اجتماعی تلاش می کنند توانسته مراکز مختلف بهداشتی و درمانی را در خود جای دهد و بستری برای حضور متخصصان مختلف باشد که امیدواریم با افتتاح پروژه های مختلف درمانی دیگرهمچون کلینیک فوق تخصصی هاشمی زاده  و ساختمان پردیس علوم پزشکی این بستر ارتقا یابد.

دکتر مجید اکبرزاده معاون درمان دانشکده ضمن خیرمقدم به پزشکان متخصص از حسن انتخاب پزشکان قدردانی کرد و گفت: تیم درمانی دانشکده با فراهم نمودن امکانات مورد نیاز درمانی و رفاهی برای متخصصین شرایط را به گونه ای فراهم می کند که پزشکان در طول خدمت خود احساس رضایتمندی را داشته باشند و با اطمینان خاطر خدمات درمانی مناسب را ارائه کنند.

گفتنی است در این مراسم مظفری مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وحاج  محمود مغولی به نمایندگی از خیرین ضمن خوش آمد به پزشکان متخصص،  هر کدام توضیحاتی در خصوص شهر لار و حوزه فعالیت خود به آنان ارائه نمودند.

در پایان مراسم به رسم یادبود هدایایی به پزشکان متخصص جدید الورود اهداشد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین