پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در شهرستان “خنج”

فرمانده انتظامی شهرستان “خنج” از دستگیری فردی که با ترفندهای خاص اقدام به کلاهبرداری ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی کرده بود خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

فرمانده انتظامی شهرستان “خنج” از دستگیری فردی که با ترفندهای خاص اقدام به کلاهبرداری ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی کرده بود خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری برنا،سرهنگ “کرامت کریمی” اظهارداشت: در پی ارجاع چند فقره پرونده با مضمون کلاهبرداری به پلیس آگاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان “خنج” تصریح کرد: در همه پرونده ها شاکیان مدعی بودند که فردی به بهانه ازدواج پس از جلب اعتماد، اظهار می کرد که قصد خرید ماشین لوکس و گران قیمت، راه انداختن شغل و فراهم کردن مقدمات ازدواج را دارد و مبلغی وجه نقد کم دارد که از این طریق پس از دریافت پول از محل متواری می شود.

سرهنگ “کریمی” خاطر نشان کرد: با کسب این اطلاعات، کارآگاهان اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری این فرد آغاز و پس از چند روز کار اطلاعاتی و تخصصی در نهایت وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی فنی و تخصصی به ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری اقرار کرد، عنوان داشت: این کلاهبردار تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین