یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

“مشتاقی لاری” سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های فارس شد

صالح مشتاقی لاری به عنوان  سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس برگزیده و جای خود را به خلیل بزرگی در فرمانداری اقلید داد. طی آیینی با حضور سرپرست معاونت سیاستی، امنیتی…

صالح مشتاقی لاری به عنوان  سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس برگزیده و جای خود را به خلیل بزرگی در فرمانداری اقلید داد.

طی آیینی با حضور سرپرست معاونت سیاستی، امنیتی و اجتماعی و نیز مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، امام‌جمعه، نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستانی، خانواده شهدا و مردم شهرستان اقلید از زحمات صالح مشتاقی لاری تقدیر و خلیل بزرگی به‌عنوان فرماندار این شهرستان معرفی شد.

فرماندار پیشین اقلید در این آیین با تأکید بر اهمیت نگاه برنامه‌ای و استراتژیک در راستای پیشرفت و توسعه، اظهار داشت: نگاه احساسی فضای ناخوشایندی برای ترقی و پیشرفت است. وی به برخی از اقدامات صورت گرفته درزمینهٔ اشتغال‌زایی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و… در سطح شهرستان اقلید اشاره و بیان کرد: هم‌اکنون ۱۲ پروژه ملی در سطح این شهرستان در حال اجرا است که هر یک از پروژه‌ها می‌توانند تحول عظیمی در منطقه ایجاد کنند.

در ادامه فرماندار جدید اقلید از اولویت‌بندی مسائل سخن گفت و عنوان داشت: می‌کوشیم با بهره‌گیری از ظرفیت نهادهای دولتی و مردمی برای پیشرفت و توسعه گام‌های مؤثری برداشته شود. به گزارش  میلادلارستان به نقل از  فارس، خلیل بزرگی پیش‌ازاین به‌عنوان معاون فرماندار و نیز سرپرست فرمانداری اقلید خدمت می‌کرد.

گفتنی است، صالح مشتاقی لاری که حدود دو سال فرماندار شهرستان اقلید بود، هم‌اکنون سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین