سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اداره بیمه سلامت در لارستان تشکیل شود

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: با توجه به وجود فرمانداری ویژه و دانشکده علوم پزشکی مستقل پیشنهاد تشکیل اداره بیمه سلامت در لارستان را مجددا مطرح کرد. به گزارش…

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: با توجه به وجود فرمانداری ویژه و دانشکده علوم پزشکی مستقل پیشنهاد تشکیل اداره بیمه سلامت در لارستان را مجددا مطرح کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، روز یکشنبه نهم دی ماه جلسه مشترکی بین رئیس و مسئولان دانشکده علوم پزشکی لارستان و فرهاد لطفی، مدیرکل بیمه سلامت استان فارس و همچنین رضا احمدی رئیس نمایندگی بیمه سلامت لارستان تشکیل شد.

در این جلسه دکتر محمدحسین کریمی، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان معاونان و مسئولان حاضر در جلسه را معرفی کرده و ضمن ابراز خرسندی به سبب انتصاب دکتر لطفی به سمت مدیر کل بیمه و با اشاره به چهره دانشگاهی و هیات علمی بودن دکتر لطفی خواستار بهبود تعامل دانشگاه و بیمه شد و از مسئولان دانشکده خواست تا موضوعات مربوط به حوزه خود را مطرح کنند.

دکتر لطفی مدیرکل بیمه سلامت استان فارس ضمن ابراز رضایت از نحوه پرداخت‌های بیمه به خصوص در حوزه درمان در لارستان گفت: لارستان شهر پیشتاز در پرداخت کارانه کارکنان است و در رابطه با تخصیص بودجه همکاری لازم را با این شهرستان خواهیم داشت.

دکتراکبرزاده معاون درمان دانشکده در این جلسه با بیان اینکه بُعد مسافت بین لارستان و مرکز استان سبب مشکلات زیادی در حوزه اسناد بیمه‌ای و پرداخت ها شده تصریح کرد: با فراهم شدن امکان پذیرش اسناد پاراکلینیکی در شهرستان بخش قابل توجهی از این مشکلات قابل حل است و همچنین بهتر است وحدت رویه‌ای در رسیدگی به پرداخت بیمه‌های پایه ایجاد شود.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود فرمانداری ویژه و دانشکده علوم پزشکی مستقل پیشنهاد تشکیل اداره بیمه سلامت در لارستان را مجددا مطرح نمود.

دکتر یگانه معاون بهداشتی دانشکده نیز با اشاره به مشکلات بیمه‌ای روستائیان، تخصیص اعتبار علی الحساب از محل صندوق بیمه روستایی و پیگیری و حل مشکل سرانه عشایر را خواستار شد و پیشنهاد معرفی یک نفر از نیروهای متخصص دانشکده را برای پیگیری امور مربوط به بیمه مطرح کرد.

فاطمه آذرپور مدیر بودجه دانشکده با اشاره به مطالبات و معوقات بیمه‌ای این مجموعه، خواستار تسریع در پرداخت مطالبات دانشکده از سال ۱۳۹۵ تاکنون شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین