پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اختلال اینترنت پرسرعت در استان فارس تا ۱۰ روز آینده ادامه دارد

مدیر مخابرات منطقه فارس با اشاره به وجود اختلال اینترنت پرسرعت ADSL شرکت مخابرات فارس گفت: ارتقا یکپارچه شبکه و ساماندهی سیستم سبب اختلال شده که این موضوع تا ۱۰…

مدیر مخابرات منطقه فارس با اشاره به وجود اختلال اینترنت پرسرعت ADSL شرکت مخابرات فارس گفت: ارتقا یکپارچه شبکه و ساماندهی سیستم سبب اختلال شده که این موضوع تا ۱۰ روز آینده ادامه دارد.

به گزارش میلاد لارستان فرشید ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اختلال ایجاد شده اینترنت پرسرعت ADSL شرکت مخابرات اظهار داشت: این اختلال منظور ارتقا یکپارچه شبکه و ساماندهی سیستم از ۲۸ آذر ماه امسال ایجاد و تا ۱۰ روز آینده ادامه دارد و به همین منظور برای رضایت‌مندی بیشتر مشترکین بین پنج تا ۱۵ گیگ اینترنت رایگان به خطوط ADSL آنان افزوده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مشترکین می‌توانند برای دریافت بسته‌های رایگان اینترنت و تغییر پسورد خود به سامانه اینترنتی ADSL.TCI.IR مراجعه و از نحوه دریافت بسته‌های رضایت‌مندی اینترنت رایگان مطلع شوند گفت: از آنجایی که شرکت مخابرات رضایت‌مندی مشترکین را در اولویت کاری خود قرار می‌دهد به همین منظور تلاش داریم این اختلال اینترنتی را برای ۳۰ درصد باقی مانده مشترکین رفع و خدمات خود را افزایش دهیم.

ایزدی این اختلال را سراسری اعلام کرد و گفت: براساس آمارها هم اینک بیش از ۱۲۰ هزار مشترک در فارس از خط ADSL شرکت مخابرات اینترنت پرسرعت و ۴ میلیون نفر با استفاده از سیم کارت همراه اول خدمات مکالمه و اینترنت همراه استفاده می‌کنند که همواره برای ارتقا خدمات مکالمه در تلاش هستیم با حمایت مسئولان استان سایت‌های مخابراتی را افزایش دهیم.

مدیر مخابرات منطقه فارس با تاکید بر اینکه برای ارتقا خدمات مشترکین تلفن همراه امروزه تعداد ۵۳ سایت مخابراتی در تمامی مناطق شیراز مورد نیاز است افزود: هم اینک تعداد ۴۲۰ سایت مخابراتی در شهرستان شیراز وجود دارد که براساس گزارش‌های روزانه تاکنون هیچ تشعشات اضافی گزارش نشده و شهروندان نسبت به این موضوع دغدغه‌ای نداشته باشند.

ایزدی بیان کرد: در حال حاضر تنها راه گسترش و تقویت پوشش تلفن همراه استفاده از آنتن‌های BTS است که این اقدام در تمام دنیا متداول است و تمام کشورها از این روش استفاده می‌کنند و تاکنون هیچ‌گونه شواهد علمی و تحقیقاتی در مورد مضر و خطرناک بودن آنتن‌های مخابراتی (BTS) ارائه نشده است.

مدیر مخابرات منطقه فارس تاکید کرد: تمام تجهیزات و امکانات مخابرات فارس از به روزترین تجهیزات و امکانات موجود در دنیا با کارکردهایی کاملا مشابه است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین