جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بهره برداری از خانه بهداشت روستای «محلچه» اوز+عکس

خانه بهداشت روستای محلچه اوز افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، به مناسبت دهه فجر و چهلمین…

خانه بهداشت روستای محلچه اوز افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، خانه بهداشت روستای محلچه اوز با حضور فرماندار ویژه لارستان، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، معاون بهداشتی این دانشکده، و تنی چند از مسئولان بخش اوز افتتاح شد.

خانه بهداشت روستای محلچه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در زیربنایی به مساحت ۱۰۰ مترمربع از محل اعتبارات دولتی احداث و به بهره برداری رسیده است.

دکتر وحید یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهارداشت: پیش از انقلاب اسلامی تعداد خانه های بهداشت و مراکز ارائه خدمات بهداشتی بسیار محدود بوده و بسیاری از روستاهای کشور هیچ امکانات بهداشتی نداشته اند.

وی با اشاره به رشد مراکز بهداشتی درمانی در کشور خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی تعداد خانه های بهداشت در کشور هرساله افزایش یافته و خانه بهداشت محلچه اوز نیز از جمله ۸۸ پروژه بهداشتی مصوب این دانشکده است.

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۸:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین