چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

دستگیری سارقان احشام لارستان در قیروکارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین از شناسایی ۲ سارق احشام و کشف یک راس احشام مسروقه در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ…

فرمانده انتظامی قیروکارزین از شناسایی ۲ سارق احشام و کشف یک راس احشام مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوم حمیدرضا صالحی فرد فرمانده انتظامی قیروکارزین بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در شهرستان لارستان و متواری شدن سارقان به قیروکارزین، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام گشت زنی‌های هدفمند و اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای احشام که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حین فرار بودند را شناسایی و در یک اقدام ضربتی آن‌ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین اظهار کرد: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات پلیس به سرقت یک راس احشام در شهرستان لارستان اعتراف کردند.

سرهنگ صالحی فرد با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو سارقان یک راس احشام مسروقه کشف شد، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۵:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین