جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

بخشی از افتخارات هندبالیست‌های لارستانی در ایران و آسیا

بانوان هندبالیست تیم شهید چمران لارستان در سالهای اخیر با درخشش خود توانسته اند سبب تحرک رشته مهیج هندبال در ایران شوند و افتخارات زیادی را کسب کنند. به گزارش…

بانوان هندبالیست تیم شهید چمران لارستان در سالهای اخیر با درخشش خود توانسته اند سبب تحرک رشته مهیج هندبال در ایران شوند و افتخارات زیادی را کسب کنند.

به گزارش میلاد لارستان چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های ایران که کار خود را از نهم شهریورماه سال جاری با شرکت ۸ تیم از استان‌های مختلف آغاز کرده بود، پس از فراز و نشیب‌های فراوان با انجام ۱۴ بازی سخت و مهیج برای تمامی تیم ها، در ۱۲ بهمن‌ماه ۹۷ به کار خود پایان داد.

رقابت این فصل از مسابقات در صدر جدول بین تیم‌های تأسیسات دریایی تهران و شهید چمران لارستان بود که در پایان هندبالیست‌های لارستانی بودند که توانستند با ارائه عملکردی سنجیده‌تر با کسب ۱۳ برد از ۱۴ بازی و مجموع ۲۶ امتیاز جام قهرمانی را برای دومین بار به خانه برده و به‌عنوان نماینده ایران به مسابقات آسیایی راه یابند.

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که به‌عنوان تنها نماینده استان پهناور فارس در این مسابقات طی چند سال اخیر به‌طور مستمر حضورداشته است، در اسفندماه سال ۹۶ بنا به تصمیم فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از کشورمان در تورنمنت بین‌المللی هندبال بانوان غرب آسیا شرکت کرد و توانست با نمایشی قاطع و حرفه‌ای تمامی رقبای خود را شکست دهد و باافتخار برای نخستین بار پرچم سه رنگ ایران اسلامی را بر سکوی نخست مسابقات غرب آسیا به اهتزاز درآورد و مدال خوش‌رنگ طلا را به ملت ایران هدیه کند.

هندبالیست‌های لارستانی در آذرماه سال جاری نیز برای نخستین بار به نمایندگی از کشورمان در هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا شرکت کرده و پس از رقابت با تیم‌های صاحب‌نام و حرفه‌ای از کشورهایی همچون استرالیا، ژاپن و قزاقستان، عنوان ششمی آسیا را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

این تیم لارستان در فصل جاری لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های ایران توانست با جذب بازیکنانی حرفه‌ای از تیم‌های گوناگون کشور، به شکلی قاطع و قدرتمندانه تمامی حریفان نامدار خود را از پیش رو بردارد و با کسب ۲۶ امتیاز از ۱۴ بازی، با ۳۶۰ گل زده و تفاضل گل مثبت ۱۶۰، برای دومین بار بر بام هندبال ایران بایستد.

بانوان هندبالیست لارستانی، قهرمانی در سالهای ۹۵ و ۹۷ و نائب قهرمانی سال ۹۶ لیگ برتر ایران را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

بانوان هندبالیست تیم شهید چمران لارستان در سالهای اخیر با درخشش خود توانسته اند سبب تحرک رشته مهیج هندبال در ایران شوند و علاوه بر کسب افتخارات زیاد باعث معطوف کردن نگاه مسئولان به این رشته ورزشی بانوان شوند.

گفتنی است؛ چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان ایران با حضور ۸ تیم شهید چمران لارستان، پتروآموت پویای بوشهر، هیئت هندبال البرز، نفت و گاز گچساران، ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تأسیسات دریایی تهران و اشتادسازه طرقبه شاندیز مشهد به شکل رفت‌وبرگشت برگزار و تیم لارستانی بافاصله ۲۲ امتیازی با تیم انتهای جدول، قهرمان این دوره از مسابقات شد و به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت خواهد داشت.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین