شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح چند طرح عمرانی، بهداشتی وتولیدی در بخش صحرای باغ

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، چند طرح عمرانی، بهداشتی، مذهبی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد ریال در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح شد. به…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، چند طرح عمرانی، بهداشتی، مذهبی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد ریال در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ چند طرح عمرانی، بهداشتی، درمانی، تولیدی و مذهبی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، احسان طاهری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، احمد دلاور بخشدار صحرای باغ، منصور محتاجی و دکتر سروش کیانی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل مجمع خیرین سلامت لارستان، سید احمد قتالی امام ‌جمعه عمادده، ائمه جمعه و جماعات، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر، بخش و روستا، جمعی از مسئولین و قشرهای مختلف مردم، با اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد ریال در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

روکش آسفالت دوراهی زروان به سمت گردنه پاسخند به طول ۸ کیلومتر با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان، آبرسانی برای ۴۵۰ خانوار روستای دشتی شامل حفر یک حلقه چاه آب به عمق ۱۷۰ متر، برق رسانی و لوله گذاری با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان توسط خیر حاج محمد محسنی، خانه بهداشت روستای خلور با زیربنای ۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان توسط دانشکده علوم پزشکی ، پایگاه اورژانس ۱۱۵ عمادشهر با مشارکت ۱۰۰ در صد خیرین عرصه سلامت با زیربنای ۲۶۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان، مرکز خدمات جامع سلامت روستای باغ در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع با زیربنای ۶۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان توسط خیرین حاج عبدالواحد حبیبی و قدرت الله رنجبر با مشارکت دانشکده علوم پزشکی لارستان شامل اتاق پزشک، دندانپزشکی، داروخانه، آزمایشگاه، تزریقات و غیره از جمله این طرح ها بود.

همچنین در این روز، سد خاکی روستای باغ با حجم آبگیری یک و نیم میلیون متر مکعب، ارتفاع تاج ۷ متر، عرض تاج ۶ متر، طول محور مستقیم بند ۱۱۰۰ متر، طول یال ۵۰۰ متر مربع ، عرض حوضچه آبگیر ۹۰۰ متر و مساحت دریاچه ۵۵۰ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توسط جهاد کشاورزی لارستان، مسجد بلال حبشی روستای باغ در زمینی به مساحت ۱۲۵۰ متر مربع با زیر بنای ۷۲۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توسط خیرین محلی ، از جمله طرح هایی بود که امروز افتتاح شد.

مسئولین در ادامه کارخانه تولیدی کودهای آلی و ارگانیک سناتور در روستای باغ را هم به بهره برداری رساندند. این واحد تولیدی در زمینی به مساحت دو هکتار با زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی احداث شده است.

در این کارخانه ۱۰ هزار تن کمپوست غنی شده در سال تولید می شود و برای ۳۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین