پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

معرفی مقام های برتر جشنواره نغمه های دانش آموزی لارستان

در آیینی باشکوه، مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره سرود آواها و نغمه های دانش آموزی با حضور دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون مدیر کل و…

در آیینی باشکوه، مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره سرود آواها و نغمه های دانش آموزی با حضور دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان و معاونین ، فرماندهی ناحیه سپاه لارستان، روسای ادارات،مربیان مدارس، اولیا و دانش آموزان در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان در این مراسم جمشید جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر گذاری هنر به ویژه سرود در برانگیختن جامعه ،یک سرود خوب را دارای سه ویژگی شعرخوب،آهنگ خوب و اجرای خوب دانست و تاکید کرد در انتخاب محتوای سرود ،آهنگ مناسب و اجرای قوی دقت بایسته ای شود .وی همچنین لارستان را معدن و مرکز توانمندی برای کارهای هنری به ویژه سرود برشمرد و از حمایت خود از این گروه های هنری جهت اجرا در صدا و سیمای کشوری و استانی خبر داد.

مهدی اسماعیلی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان نیز در سخنانی ضمن تقدیر از مجموعه معاونت پرورشی و گروه هنری مصباح المهدی که در اجرای این جشنواره تلاش زیادی داشته‌اند از اهداف عمده مد نظر وزارت آموزش و پرورش از برگزاری این گونه جشنواره ها،بحث تربیت دینی و ایجاد شادابی و نشاط در مدارس عنوان کرد و گفت خبر مسرت بخش اینکه حتی رتبه های سوم و چهارم این جشنواره در لارستان محتوایی ارزشمند تر و کاری به مراتب قوی تر از گروه های کشوری داشته‌اند.

در ادامه و بعد از اجرای چند برنامه، هیئت داوران جشنواره پس از قرائت بیانیه این هیئت، گروههای برتر را در مقاطع مختلف تحصیلی به شرح زیر معرفی نمودند :

 *مقطع ابتدایی*

*(پسران )*

مقام اول : دبستان آزادگان
مقام دوم مشترک : دبستان غیردولتی خرد و دبستان غیردولتی تربیت
مقام سوم مشترک : دبستان شاهد فرزاد بنی زمان و دبستان قرآنی انصاریان

*(دختران )*

مقام اول مشترک : دبستان غیردولتی هلال مهر و دبستان غیردولتی سما
مقام دوم مشترک: دبستان شهید رجایی و دبستان غیردولتی حضرت مهدی (عج)
مقام سوم مشترک: دبستان صدیقه کبری و دبستان هاشمی زاده ۱

 *مقطع متوسطه اول*

*پسران*

مقام اول: دبیرستان شهید فراست
مقام دوم مشترک: دبیرستان امیرکبیر و دبیرستان شهید بهشتی( تیزهوشان)
مقام سوم: دبیرستان شاهد

*دختران*

مقام اول: دبیرستان شاهد
مقام دوم مشترک: دبیرستان عدالت و دبیرستان غیردولتی سما
مقام سوم مشترک: دبیرستان فرزانگان (تیزهوشان) و دبیرستان حاج عبدالله خور

_____________

 *مقطع متوسطه دوم*

*دختران*

مقام اول: دبیرستان سمیه لطیفی
مقام دوم: دبیرستان مشفق خور
مقام سوم مشترک: دبیرستان غیر دولتی راه برتر و دبیرستان معارف صدرا

*پسران*

حایز مقام اول تا سوم نداشت.

در اين جشنواره همچنین از آرش قدمی از دبستان تربیت، سجاد جعفری از دبستان آزادگان،امیرحسین راسخی و سید عباس مجلسی از دبیرستان شهید فراست به عنوان تکخوانان برتر تقدیر شد. همچنین گروه های سرود دبستان اندیشه و دبیرستان آمنه بنت وهب کرمستج و دبستان شهدای فرهنگی به عنوان سه گروه برگزیده در بخش سرود محلی و بومی معرفی و تجلیل شدند. تندیس آهنگسازی برتر نیز به سرود امام زمان ساخته محمدرضا نیکخو از دبستان شاهد و سرود فرصت دیدار به محمد مهدی افتخار از دبستان انصاریان اعطا شد.

سیده پگاه یگانه،فاطمه خداشناس،عارف سمیعی و محمدامین بیغرض به عنوان مربیان فنی برتر اعلام و تجلیل شدند. عنوان شعر برتر نیز به سرود سرزمین خاکی سروده حاج حبیب الله مفتوحی از دبیرستان فاطمیه (س) تعلق گرفت.

این جشنواره پر هیجان توسط معاونت پرورشی مدیریت آموزش و پرورش و با برنامه ریزی، مدیریت و اجرای گروه فرهنگی هنری مصباح الهدی به مدت دو روز صبح و بعدازظهر در سالن فرهیختگان برگزار شد و توسط سه داور، از اساتید شعر و موسیقی از تهران و شهرستان داوری شد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۳:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین