پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تصویب طرح آمایش فارس در کمیته تخصصی کشور

کمیته تخصصی شورای‌عالی آمایش کشور طرح آمایش استان فارس را در آخرین نشست خود که در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد، بررسی و آن را تصویب کرد. به گزارش…

کمیته تخصصی شورای‌عالی آمایش کشور طرح آمایش استان فارس را در آخرین نشست خود که در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد، بررسی و آن را تصویب کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا، طرح آمایش این استان بعد از بررسی در کمیته تخصصی شورای‌عالی آمایش کشور، به تصویب این کمیته رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در جلسه بررسی طرح آمایش این استان استفاده از خبرگان و تعدد جلسات راذ از نقاط قوت طرح آمایش استان فارس عنوان کرد.

ساسان تاجگردون گفت: امیدواریم طرح آمایش ملی که در مراحل آغازین می باشد هر چه سریعتر شتاب یافته و ضمن هماهنگی دو طرفه با مطالعات آمایش استان ها، مکمل یکدیگر جهت اجرای صحیح در پهنه کشور و استانها گردد .

پندار، رئیس امور برنامه ریزی و آمایش سازمان برنامه و بودجه نیز گفت: کمیته تخصصی شورای عالی آمایش، برای نخستین بار در محیط دانشگاه برگزار و در این خصوص استان فارس پیشقدم شده است.

پندار گفت: این موضوع می‌تواند باعث ایجاد پیوند محکمتر بین دانشگاه و مطالعات آمایش شده و امکان استفاده از دیدگاه‌های صاحبنظران دانشگاهی را در موضوع طرح آمایش فراهم کند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین