پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد از محل درآمد موقوفات لارستان

به مناسبت فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری و در راستای حمایت از نیازمندان و اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش ، ۲ نفر از محکومین جرایم غیر عمدی (دیه…

به مناسبت فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری و در راستای حمایت از نیازمندان و اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش ، ۲ نفر از محکومین جرایم غیر عمدی (دیه ، بدهکار مالی) از محل منطبق موقوفات لارستان، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از بند زندان لارستان رهایی یافتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری، محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز، قاسم پور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان و بهزادی رئیس اداره زندان شهرستان، ۲ نفر از محکومین جرایم غیر عمد (دیه ، بدهکار مالی) از محل منطبق موقوفات لارستان، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از بند رهایی یافتند.

محمد قاسم پور رییس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان در سخنانی تاکید کرد: سعی می شود من بعد نیز این طرح در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط اداره اوقاف لارستان ادامه داشته باشد.

جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان در ادامه حضورش در اداره زندان لارستان پس از بازدید از بخش های مختلف این ارگان، در نشستی با روسای اداره زندان، اوقاف و امور خیریه و جمعی از کارمندان اداره زندان لارستان در سخنانی از اداره اوقاف وامور خیریه لارستان به جهت این کار خداپسندانه تقدیر کرد.

وی در ادامه ضمن خسته نباشید و تشکر از رئیس و تمامی کارمندان اداره زندان لارستان خاطر نشان کرد: کار در زندان بسیار سخت و طاقت فرساست، لذا تلاش هایی که کارکنان امور زندان ها برای امنیت جامعه و اصلاح و تربیت زندانیان انجام می دهند از نظر معنوی دارای ارزش بالایی است که خداوند منان پاداش مناسب را به این عزیزان اعطا می نماید.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد از محل درآمد موقوفات لارستان”

  1. شهروند اوزی گفت:

    زندان. مرکزی. لارستان. که محل نگهداری. زندانیان. جنوب. فارس. است. در محدوده. جغرافیایی. اوز. قرار. دارد. ومحکومین. دادگاههای. لار. لامرد. گراش. خنج. جویم. وبیرم. به. این. زندان. فرستاده. میشوند. جالب. است. بدانیم. بخش. بزرگ. اوز. خودش. فاقد. دادگاه. وحوزه. قضایی. است. وعلیرغم. همکاری. ودرخواست. مردم. تا. کنون. در اوز. دادگاه. واداره. ثبت. اسناد. دایر. نمیکنند. خداوند. به. مسولین. عدل. وانصاف. دهد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین