شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

در حاشیه جشنواره ملی گردشگری، رصدخانه لارستان به بهره برداری می رسد+پوستر

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری نخستین جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری با حضور ۶۰ نفر از نخبگان و کارآفرینان ۳۱ استان کشور به میزبانی شهر لار…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری نخستین جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری با حضور ۶۰ نفر از نخبگان و کارآفرینان ۳۱ استان کشور به میزبانی شهر لار خبر داد.

محمد حسن طیبی در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه نخستین جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری به میزبانی لارستان از تاریخ ۱۳ تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری برگزار می شود اظهار داشت: این برنامه با هدف الگوسازی منطقه‌ای برای اشتغال جوانان و ایجاد اعتماد به نفس و تقویت روحیه کار تیمی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایده پردازی در زمینه اقتصاد و کارآفرینی جوانان دیگر هدف از اجرای این برنامه ملی در لارستان است، افزود: توجه به ظرفیت های گردشگری منطقه لارستان یکی دیگر از اهداف تعیین شده برای برگزاری این جشنواره ملی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه این جشنواره با حضور مسئولان بلندپایه کشوری و استانی به اجرا در خواهد آمد تصریح کرد: در این جشنواره بیش از ۶۰ نفر از نخبگان و کارآفرینان ۳۱ استان کشور شرکت خواهند داشت.

طیبی با اذعان به اینکه این برنامه از طرف اداره ورزش و جوانان لارستان با همکاری موسسه بیکران هستی به اجرا در خواهد آمد ادامه داد: در این جشنواره به مسائل گردشگری همچون معرفی آداب و رسوم و همچنین آثار تاریخی منطقه لارستان توجه خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: برای آشنایی مهمانان با ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و اجتماعی خطه لارستان بزرگ، تور گردشگری لارستان گردی برای شرکت کنندگان در این جشنواره تدارک دیده شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان همچنین از افتتاح بزرگترین رصدخانه استان فارس در شهر لار خبر داد و یادآور شد: این رصدخانه به همت شهرداری لار با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

وی از برگزاری ۲ کارگاه آموزشی کارآفرینی در حاشیه این جشنواره اشاره کرد و افزود: این کارگاه ها با حضور اساتید برجسته کشور به منظور ترغیب جوانان و همچنین سرمایه گذاران برای ورود به عرصه اقتصادی ترتیب داده شده است.

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۶:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “در حاشیه جشنواره ملی گردشگری، رصدخانه لارستان به بهره برداری می رسد+پوستر”

  1. ناشناس گفت:

    گنبد که تو برچسب عوارض دهه ۸۰ شهرداری لار بود! الان دقیقا چیه رو میخوان افتتاح کنن!؟؟؟؟
    همین مسئولشون تو همون سالها میگفت کلی پیگیری مردیم برای خرید تلسکوپ از خارج و الان تو گمرک هست و رایزنی داریم میکنیم برای آزاد کردنش وی آن زمان اضافه کرد میتوانیم از تلسکوپ های داخلی استفاده کنیم ولی برای این گنبد که ادعا بزرگترین گنبد ایران هم میگفتند هست بسیار کوچیک و چیپ خواهد بود
    واقعا بعد از این همه سال روتون شد بیاین همچی حرفی بزنن!؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین