پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

فردا، آغاز جشنواره جوان، کارآفرینی و گردشگری با حضور معاون وزیر ورزش/ حضور عموم آزاد است

نخستین جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری در شهرستان لارستان با حضورمحمد مهدی تندگویان معاون امورجوانان وزارت ورزش و جوانان در تاریخ ۱۳ لغایت ۱۵ اسفند برگزار می شود. دبیر…

نخستین جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری در شهرستان لارستان با حضورمحمد مهدی تندگویان معاون امورجوانان وزارت ورزش و جوانان در تاریخ ۱۳ لغایت ۱۵ اسفند برگزار می شود.

دبیر موسسه مردم نهاد بیکران هستی که مجری برگزار این جشنواره در شهرستان لارستان است درگفتگو با میلادلارستان اظهارداشت: نخستین جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری به میزبانی لارستان در روز ۱۴ اسفند ساعت ۱۰ صبح در تالار وحدت شهرستان با حضور مقامات کشوری، استانی برگزار می شود.

محسن منتظری افزود: دراین جشنواره که به مدت سه روز اجرا می شود ۵۰ نفر از نخبگان کارآفرین سازمان های مردم نهاد جوانان کشور از استان های مختلف حضور دارند.

دبیر جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری لارستان ادامه داد: شرکت کنندگان در این جشنواره بازدیدهایی را از اماکن گردشگری ومشاغل ایجاد شد توسط کارآفرینان موفق لارستانی خواهند داشت و درادامه کارگاه تئوری و عملی با حضور اساتید منتخب کشور در حوزه کار آفرینی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در پایان جشنواره با حضور و مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی مطالبی در خصوص ظرفیت های کارآفرینی و تولید ثروت از کسب و کارهای بومی در شهرستان لارستانبه شرکت کنندگان ارائه می شود.

منتظری همچنین خاطرنشان کرد: همزمان بابرگزاری نخستین جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری ،رصدخانه بزرگ شهرداری لارستان که حاصل تلاش ها و پیگیری های ۱۶ ساله انجمن نجوم لارستان با مدیریت موسسه مردم نهاد بیکران هستی و مشارکت خیر نیک اندیش زنده یاد حاج محمد جعفریان لاری است ، نیز افتتاح می شود.
دبیر موسسه مردم نهاد بیکران هستی ضمن ابراز امیدواری در خصوص اینکه رصد خانه بزرگ لارستان زمینه ساز رشد بیشتر شهرستان شود، عنوان کرد: رصد خانه لارستان با همت و عزم جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر لار، ۱۴ اسفند به بهره برداری می رسد.

میلاد لارستان: حضور در این جشنواره برای عموم آزاد است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۷:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “فردا، آغاز جشنواره جوان، کارآفرینی و گردشگری با حضور معاون وزیر ورزش/ حضور عموم آزاد است”

  1. ناشناس گفت:

    ببخشید ساختمان رصدخانه به همراه تلسکوپ و سایر تجهیزات افتتاح خواهد شد یا فقط ساختمان و محوطه که ۱۶ سال پیش احداث شده مجددا به بهره برداری خواهد رسید !؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین