پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

تخفیف 70 هزار تومانی برای یک شلوار!!

برای خرید یک شلوار، فروشنده ۷۰ هزار تومان تخفیف داد. به گزارش میلاد لارستان در آستانه سال جدید و در بحبوحه خریدهای عیدانه مردم، متأسفانه خریداران با وجود گرانی های…

برای خرید یک شلوار، فروشنده ۷۰ هزار تومان تخفیف داد.

به گزارش میلاد لارستان در آستانه سال جدید و در بحبوحه خریدهای عیدانه مردم، متأسفانه خریداران با وجود گرانی های موجود، با صحنه هایی از گرانی خودساخته توسط برخی فروشندگان برخورد می کنند که به نوعی موجب تشدید مشکلات اقتصادی می شوند.

چندی پیش برای خرید لباس و شلوار به یکی از مغازه های سطح شهر مراجعه شد که با توجه به پر و پیمونه بودن طبقه های مغازه، به نظر می رسید، اجناس تازه به محل فروش رسیده بود.

پس از انتخاب شلوار و لباس برای پرداخت وجه، نزد فروشنده مراجعه شد که با اعلام قیمت اجناس، برق از کله ام پرید!! چراکه شلواری که در گذشته نهایتاّ با قیمت ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان از همین مغازه می خریدم، اکنون قیمت آن را ۱۸۵ هزار تومان اعلام کرد و بدون چانه زنی و به دلیل اینکه مشتری همیشگی این مغازه بودم، فروشنده گفت که برای شما ۱۳۰ هزار تومان حساب می کنم!!

پس از چانه زنی، فروشنده راضی شد با سود ۵ هزار تومانی آن را به قیمت ۱۲۰ هزار تومان برایم حساب کند ولی با اصرار حاضر شد آن شلوار را با قیمت ۱۱۵ هزار تومان به ما بفروشد!!! یعنی ۷۰ هزار تومان تخفیف برای یک شلوار!!!

در کنار آن شلوار، لباسی که «اتکت» ۶۹ هزار تومانی را داشت، با تخفیف ۵۰ هزار تومان و با چانه زنی، ۴۵ هزار تومان برایم محاسبه کرد!! و این یعنی اینکه برای یک لباس، فروشنده، ۲۴ هزار تومان تخفیف داد!!

این تخفیفات بی حد و اندازه نشان می دهد که برخی فروشندگان با بهانه کردن گرانی، به دنبال کسب سود بیشتر هستند و بر سود قانونی تعیین شده قانع نیستند!

این کجای انصاف است آخر؟! آیا بهتر نیست مسئولان نظارت بهتری بر بازار داشته باشند؟ انصاف ها به کدام سو رفته است؟ آیا نباید به فکر مشکلات اقتصادی مردم بود؟

بیاییم با هم مهربان تر باشیم و به یکدیگر رحم کنیم…. بیاییم سال جدید را با همراهی هم و با شادی شروع کنیم…

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین