شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تندگویان:دبیرخانه خیرین حوزه جوانان کشور را در لارستان ایجاد و برایش بودجه در نظر میگیریم

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در سخنانی گفت: دبیر خانه خیرین حوزه جوانان در کشور را در لارستان ایجاد خواهیم کرد و برای آن نیز بودجه در نظر می…

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در سخنانی گفت: دبیر خانه خیرین حوزه جوانان در کشور را در لارستان ایجاد خواهیم کرد و برای آن نیز بودجه در نظر می گیریم.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس محمد مهدی تندگویان که پیش ازظهرسه شنبه ۱۴ اسفند درمراسم افتتاحیه همایش برزگ جوان ،کارآفرینی و گردشگری در شهر لار سخن می گفت با اشاره به ظرفیت های موجود در حوزه جوانان استان فارس افزود: اعتماد مجدد به جوانان، کشور را حفظ کرده است و هیچ راه حلی برای گذر از بحران جز اعتماد به جوانان نیست.

تندگویان با بیان اینکه مردم با اعتمادی که به جوانان کرده اند می توان بحران ها را پشت سر گذاشت، بیان داشت: وارد یک جنگ اقتصادی شدیم که به مراتب دشوارتر از جنگ هشت ساله است و باز هم با اعتماد به جوان می توانیم این بحران ها را پشت سر بگذاریم.

وی اظهار داشت: بسیاری از تشکل های مردم نهاد جوان در کشور اشتغال ایجاد کرده اند و برخی از آنها افزون بر ۳۰۰ نفر به کار گرفته اند که در خور توجه است.

معاون وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی رصد خانه لارستان در سفر وی به این منطقه جنوبی استان فارس گفت: این رصدخانه که توسط سازمان مردم نهاد بیکران هستی و کمک خیرین ساخته شده، کار بسیار بزرگی است؛ چرا که هم ایجاد اشتغال می کند و هم موجب رونق گردشگری در این منطقه می شود و ما هم کمک خواهیم کرد تا فاز دوم این رصدخانه افتتاح شود.

معاون وزارت ورزش و جوانان همچنین اظهار داشت: دبیر خانه خیرین حوزه جوانان در کشور را در لارستان ایجاد خواهیم کرد و برای آن نیز بودجه در نظر می گیریم.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین